Hvad er din ynglings hunderace?:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

TbCp

Bavianis skriver:

SELVFØLGELIG DANSK/SVENSK GÅRDHUND

Pga det blide sind, kombineret med deres kvikke hoved og derfor fortræffelige egenskaber som familiehund.

Her er et præmieeksemplar  Ørerne er forkerte (hun ligner ofte Dobby fra HP), da hendes mor var halv Border Colllie. Hun skal have hvalpe i næste uge, og der er stadig 1 stk vi ikke har afsat, så sig til...

Århhh suk!

Hvad hedder hun?

(ang. det med ørerne.... mine forældres hund ligner Jar Jar Binks fra starwars pga. den ører )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Bavianis

kitty skriver:

Hehe, hvor er hun sød. Det ser lidt sjovt ud med ørene, for det er ikke sådan man er vandt til at se sådan een!

Har hun droppet bruget af nicotintyggegummi igen?

JEG har som værge droppet hendes misbrug  Hun ville sikkert gøre det igen in a heartbeat - klogere er de jo heller ikke!

Men hvalpene klarede det fint - og man kan se de sparker gennem maveskindet på hende! Mega hygs - vi sidder og hygger på sofaen imens vi kan mærke hver vores guldklumper der sparker. I nat skal vi begge sove i dobbeltsengen, da Gregers er på kursus og ikke kan sige nej - kan det blive bedre??

Anmeld

13. januar 2011

Bavianis

TbCp skriver:

Århhh suk!

Hvad hedder hun?

(ang. det med ørerne.... mine forældres hund ligner Jar Jar Binks fra starwars pga. den ører )

HAHAHA!! Det gør Frida faktisk også - men pga hendes sind/adfærd minder hun nok mere om Dobby. Men kan KLART forestille mig en Jar Jar Bings - gårdhund, haha!

- Og hun hedder Frida  Hun skule egentligt have heddet Chili, men det var hendes sind slet ikke til.

Anmeld

13. januar 2011

Sofia

Jeg tror min yndlings hunderace er sådan en som Charlotte i Sex and the city har, synes det er sådan en smuk og fin race.

Men jeg elsker også mine forældres hund - en breton.

Anmeld

13. januar 2011

TbCp

HAHAHA!! Det gør Frida faktisk også - men pga hendes sind/adfærd minder hun nok mere om Dobby. Men kan KLART forestille mig en Jar Jar Bings - gårdhund, haha!

- Og hun hedder Frida  Hun skule egentligt have heddet Chili, men det var hendes sind slet ikke til.

Mine forældres er dog ikke en dansk svensk gårdhund... eller jo lidt, det er blanding af hønsehund/labrador (far) og dansk svensk gårdhund (mor)....

Men de havde en rigtig dansk svensk for en del år siden og de er simpelthen så dejlige de hunde!

Og Frida er rigtig fint

Anmeld

13. januar 2011

Mutti2B

Min yndlingshund er helt klart pudlen.

Her er min skønne Robin, som vi desværre måtte sige farvel til et par dage før jul

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. januar 2011

>>Carina<<

min er en cavalier king charles :-) Vi har de to her :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. januar 2011

Bavianis

Mutti2B skriver:

Min yndlingshund er helt klart pudlen.

Her er min skønne Robin, som vi desværre måtte sige farvel til et par dage før jul

Ej hvor tragisk - og så lige op til jul...

Anmeld

13. januar 2011

Mutti2B

Bavianis skriver:

Ej hvor tragisk - og så lige op til jul...

Ja, det var dælme hårdt. Han kunne ikke holde på vandet mere, men var ellers en glad og legesyg uldtot. Nøj, hvor jeg dog savner ham

Anmeld

13. januar 2011

lollandpigen

helt klart Labrador har selv en.... Er en super familie hund.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.