Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
propogberta skriver: Min er helt klart grand danois ! Det er simpelthen den mest fantastiske hund ! Vi har før haft en tigret han. Og 1 dec. fik vi vores lille pige som bare er såååå skøn !
Min er helt klart grand danois ! Det er simpelthen den mest fantastiske hund ! Vi har før haft en tigret han. Og 1 dec. fik vi vores lille pige som bare er såååå skøn !
Nååhhhh det der billede 1 det er da slet slet ikke til at stå for. Hvor er den bare sød!!!!!!!!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lisbeth2910 skriver: Nååhhhh det der billede 1 det er da slet slet ikke til at stå for. Hvor er den bare sød!!!!!!!!!!!
Tak ! Hun er simpelthen både super smuk og skøn
Miamaja skriver: JAAA - der er jo danmarks smukkeste collie - Han er simpelthen SAA flot!!!
JAAA - der er jo danmarks smukkeste collie - Han er simpelthen SAA flot!!!
Hvor er du sød
Tusind tak
Golden Retriewer er totalt yndlingshund!! Hvis jeg nogen sinde skal ha hund, ville det være sådan en
Nøøøøøjjjj hvor er hun da bare fantastisk
Grand danois'er er bare gennemskønne
TbCp skriver: Hvor er den dejlig!
Hvor er den dejlig!
Mange tak - det synes vi også
Miamaja skriver: Ja, de er ogsaa skonne og virkelig en SOD hund. vores nabo har samme hund og farve og kon som jeres. Hende kalder de 'ASH' ('aske')
Ja, de er ogsaa skonne og virkelig en SOD hund. vores nabo har samme hund og farve og kon som jeres. Hende kalder de 'ASH' ('aske')
Ja, de er sg' dejlige!! Det er også (efter min mening!!) den flotteste farve til den skønne hund
lisbeth2910 skriver: Der var den jo Hvor er hun bare helt fantastisk og smuk. Dejlig dejlig hund
Der var den jo
Hvor er hun bare helt fantastisk og smuk. Dejlig dejlig hund
Ja, der var hun
Mange tak Lisbeth, men hun er jo endnu skønnere i virkeligheden
Min yndlings race er helt klart Cavalier King Charles Spaniel
Faldte for racen da jeg så den i Sex and the City
Elsker elsker ELSKER amstaff'en! Synes det er en fantastisk dejlig og meget misforstået hund. Som bekendt desværre ikke længere lovlige i DK.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128