Hvad er din ynglings hunderace?:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Tystys14

Miamaja skriver:

Siden jeg saa en afgansk mynde for forste gang som 6 aarig, var jeg forelsket i denne race og det er derfor en lille drom der er gaaet i opfyldelse nu jeg endelig har 2 af slagsen! (De er gladest naar de lever 2 sammen). MEGET speciel race og SAA fantastiske!!!. Jeg elsker at se dem lobe! De er meget anderledes bygget end alle andre racer, de lober mere som en hest og saa er de UTROLIG blide og lidt forsigtige,foruden at vaere den smukkeste hund. elsker boern og ja at lobe, saa megen plads kraever de altsaa.

Lidt video (haaber den virker) fra vores uber skonne park af henholdsvis Chloe (den mindste paa knap 6 mdr) og Tio .

Vuf vuf

. http://www.youtube.com/watch?v=qUParjnd5M8

http://www.youtube.com/watch?v=Lfwyjthsv2U

Hvad er DIN ynglings race og hvorfor? 

Uha jeg ELSKER også mynder, der er så skønne.  Min yndlings race er en chinese crested, ligesom min lille Cho. (hører også under mynde racen.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

O&L

puhaa min ynglingsrace er klart en border collie og en golden retriver.. de er sgu så nemme at træne og mega trofaste..

her er et af min hund, hun er er blanding af border collie, springer spanier, og labrador.. alle meget gode racer =) lille sille på 3år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. januar 2011

Miamaja

*A* skriver:

Hørt... OEB er klart yndlings racen! Vi har en han...

IHHH venter du dig tvillinger???!!!!

Anmeld

13. januar 2011

betiinsen

det må være en yorkshire terrier, har selv en der hedder pjuske, han er 2 1/2 år

Anmeld

13. januar 2011

FrkC

Mine favoritter er Collie, Australian Shepherd (sådan en hund skal jeg have engang!) og så sys jeg at en Schæfer er en vanvittig flot hund

Her er et par billeder af vores skønne Walther  Collie på 3 år..

Anmeld

13. januar 2011

TbCp

Jeg synes at labrador er en helt fantastisk hund!

Mine forældre har haft en dansk svensk gårdhund, også en rigtig skøn hund som jeg godt kunne finde på at få engang.

Anmeld

13. januar 2011

Majeha

Billede 1 : Min gamle hund, Futte. Kooikerhondje

Billede 2: Top fav yndlingsrace. Chinese Crested... Elsker nøgne dyr

Anmeld

13. januar 2011

FrkLarsen

Jeg har et par stykker jeg synes er sååå søde  

1. Mops (staves?)

2. pølsehund aka gravhund (korthåret)

&

3. Schæfer  

Anmeld

13. januar 2011

Bavianis

SELVFØLGELIG DANSK/SVENSK GÅRDHUND

Pga det blide sind, kombineret med deres kvikke hoved og derfor fortræffelige egenskaber som familiehund.

Her er et præmieeksemplar  Ørerne er forkerte (hun ligner ofte Dobby fra HP), da hendes mor var halv Border Colllie. Hun skal have hvalpe i næste uge, og der er stadig 1 stk vi ikke har afsat, så sig til...

Anmeld

13. januar 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

SELVFØLGELIG DANSK/SVENSK GÅRDHUND

Pga det blide sind, kombineret med deres kvikke hoved og derfor fortræffelige egenskaber som familiehund.

Her er et præmieeksemplar  Ørerne er forkerte (hun ligner ofte Dobby fra HP), da hendes mor var halv Border Colllie. Hun skal have hvalpe i næste uge, og der er stadig 1 stk vi ikke har afsat, så sig til...

Hehe, hvor er hun sød. Det ser lidt sjovt ud med ørene, for det er ikke sådan man er vandt til at se sådan een!

Har hun droppet bruget af nicotintyggegummi igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.