Kom frem, gravide syndere ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

linefun

TbCp skriver:

Hahaha Line! Dig og det bearnaisesovs der!

Jamen jamen - jeg må godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

otlitrom

linefun skriver:

En god håndfuld matador mix - stadig mere tilbage, uhm
Og en omgang god bearnaisesovs, der fik min kottelet og mine grønsager til at forsvinde

haha.. Ja, jeg kender godt det med at kødet forsvinder i "suppen" Bajnæs er godt!!

Anmeld

12. januar 2011

birthee

Uha, jeg synes også min søde tand er kommet lidt for meget frem her i 3. trimester... Idag spiste jeg tun-salat med æg til aftensmad - og drak vand til!!!

Desværre sneg der sig så bagefter en gang banan med vanilje-is, chokolade-sovs og hakkede mandler ned også - men det smagte vanvittig godt!!!!

Anmeld

12. januar 2011

TbCp

linefun skriver:

Jamen jamen - jeg må godt

Hahaha "Jamen babyen vil ha'!"

Anmeld

12. januar 2011

linefun

kitty skriver:

haha.. Ja, jeg kender godt det med at kødet forsvinder i "suppen" Bajnæs er godt!!

The Best... Jeg er totalt sovse freak for tiden... Men baby vil bare ha det

Anmeld

12. januar 2011

Carina1977

kitty skriver:

Hvad har I spist idag, som I måske ikke burde.. Jeg tør ikke spørge om hele den seneste tid, for min egen liste ville blive flere meter lang

Her står den på nybagte kanelsnegle og rød blandet saft

Hvad har Jeres babyer skreget på idag??

Øhh nu er jeg kun 6+3 idag, men jeg er allerede begyndt på at blive afhængig af nogle ting, og kun de usunde...øv hvorfor er det sådan?

Så jeg har faktisk spist ½ pose chips idag....fy skamme sig

Anmeld

12. januar 2011

Carina1977

Synes nogen af jer spiser meget  her er hvad jeg har fået idag, udover den halve pose chips:

1 skive grov toastbrød med makrel i tomat

1 drikke cultura

salat m. kylling

Og det var så det

Anmeld

12. januar 2011

otlitrom

Carina1977 skriver:

Synes nogen af jer spiser meget  her er hvad jeg har fået idag, udover den halve pose chips:

1 skive grov toastbrød med makrel i tomat

1 drikke cultura

salat m. kylling

Og det var så det

Nej det synes jeg bestemt ikke.

Jeg har spist en grovbolle til morgenmad, en grovbolle og en appelsin til formiddag. En sandwich med skinke og æg, et æble og en myslibar til frokost. En halv honningmelon til eftermiddag, og et stykke grøntsagstærte til aften... Og så lige de 3 kanelsnegle den sidste halve time. Så jeg ÆDER jo i forhold til dig... ups....

Anmeld

12. januar 2011

malenecl

En mini pizza fra brugsen og et pølsebrød og senere en til mini pizza ..

Og her til aften har jeg spist ALT for mange snebolde ..

og har stadig lyst til alt muligt usundt!!

Anmeld

12. januar 2011

Carina1977

kitty skriver:

Nej det synes jeg bestemt ikke.

Jeg har spist en grovbolle til morgenmad, en grovbolle og en appelsin til formiddag. En sandwich med skinke og æg, et æble og en myslibar til frokost. En halv honningmelon til eftermiddag, og et stykke grøntsagstærte til aften... Og så lige de 3 kanelsnegle den sidste halve time. Så jeg ÆDER jo i forhold til dig... ups....

tror ikke det er dig der er noget galt med, men mig *lol*

jeg har jo meget kvalme, madlede og tiltider opkast....og så er man ikke så sulten. Så spis du bare videre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.