Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad har I spist idag, som I måske ikke burde.. Jeg tør ikke spørge om hele den seneste tid, for min egen liste ville blive flere meter lang
Her står den på nybagte kanelsnegle og rød blandet saft
Hvad har Jeres babyer skreget på idag??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Puhaaa Jeg har spist en halv pakke flødeboller Og næsten en halv pose chips
MEN har så til gengæld også soist 6 æbler & 1 banan
Fritter...
kitty skriver: Hvad har I spist idag, som I måske ikke burde.. Jeg tør ikke spørge om hele den seneste tid, for min egen liste ville blive flere meter lang Her står den på nybagte kanelsnegle og rød blandet saft Hvad har Jeres babyer skreget på idag??
Hehe god undskylding med at det er babyen der har bedt om maden
sofia88 skriver: Puhaaa Jeg har spist en halv pakke flødeboller Og næsten en halv pose chips MEN har så til gengæld også soist 6 æbler & 1 banan
Det lyder heller ikke tosset!! Jeg har haft lyst til flødeboller i en uge nu. Måske jeg bare skulle give efter for fristelsen?
Tulipan skriver: Hehe god undskylding med at det er babyen der har bedt om maden
Love it
Jeg ved 100% godt at den ikke holder! Men jeg lever i den naive bobel for en stund...
Gad vide om jeg er gravid
jeg kan godt sige dig , Anna.... dengang jeg var gravid med Nikoline da var Rikke (vinker) også gravidmed Niklas Emil... og hvad vi ikke kunne ÆDE var ikke småting...
ting med marcipan og indbagt pizza var mine favoritter! Rikke fik spist en hel del romkugler....
Jeg har været på McD (nam nam)
- og er ikke gravid, men en STOR synder
Jeg har over hele dagen, spist resten af den kringle jeg havde købt til mig og venindens kaffe, i formiddag. Det må ca. være 10.00000000 kalorier !!!!!
Men mums, den var go !!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128