Kom frem, gravide syndere ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Vingummien

kitty skriver:

Love it

Jeg ved 100% godt at den ikke holder! Men jeg lever i den naive bobel for en stund...

Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

grinbidderen

Jeg har ik rigtig spist noget jeg ik må, men har lige haft behov for en pepsi twist...

Anmeld

12. januar 2011

Rosa

Jeg er ikke gravid, meeen - jeg har da kværnet en stor mexiburger med fritter og cola sammen med min mor og Jonte (han fik lidt hvidt burgerbollebrød og kartoffelmos til aftensmad  ) og lur mig om der ikke snart er popcorn klar? 

Anmeld

12. januar 2011

Sofia

En rittersport, 2 knoppers, en dobbelt daim og en sodavand.. Meeeeen jeg har også været til en 6 timer lang svær skriftlig eksamen, så blev simpelthen NØD til at få en masse sukker for at holde mig igang. Så i dag kan jeg både bruge eksamen og baby som undskyldning

Anmeld

12. januar 2011

sofia88

kitty skriver:

Det lyder heller ikke tosset!! Jeg har haft lyst til flødeboller i en uge nu. Måske jeg bare skulle give efter for fristelsen?

Flødeboller er bare MEGA godt. Man må gerne synde, engang imellem 

Anmeld

12. januar 2011

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg kan godt sige dig , Anna.... dengang jeg var gravid med Nikoline da var Rikke (vinker) også gravidmed Niklas Emil... og hvad vi ikke kunne ÆDE var ikke småting...

ting med marcipan og indbagt pizza var mine favoritter! Rikke fik spist en hel del romkugler....

Marcipan er også rigtig godt!!

Hvor hyggeligt I gik på samme tid, så kunne i dele laster, og ikke føle Jer alene.

Min appetit har været gigantisk idag. Jeg tror for alvor det begynder at komme nu!

Anmeld

12. januar 2011

Marisen81

kitty skriver:

Hvad har I spist idag, som I måske ikke burde.. Jeg tør ikke spørge om hele den seneste tid, for min egen liste ville blive flere meter lang

Her står den på nybagte kanelsnegle og rød blandet saft

Hvad har Jeres babyer skreget på idag??

Var rigtig god i dag! Lavede en kæmpe skål salat - men den står uberørt i køleren og jeg har spist mig mæt i pålægschokolademadder

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

kitty skriver:

Hvad har I spist idag, som I måske ikke burde.. Jeg tør ikke spørge om hele den seneste tid, for min egen liste ville blive flere meter lang

Her står den på nybagte kanelsnegle og rød blandet saft

Hvad har Jeres babyer skreget på idag??

uha har fået pølsehorn, nybagte ved min far i dag, og hotdogs til aften Men det lå dælme godt, og efter spark at dømme, var den lille meget tilfreds med maden

Anmeld

12. januar 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Marcipan er også rigtig godt!!

Hvor hyggeligt I gik på samme tid, så kunne i dele laster, og ikke føle Jer alene.

Min appetit har været gigantisk idag. Jeg tror for alvor det begynder at komme nu!

skøøøøønt! hi hi!

ja tak, det var rart nok... men bar rolig, du kan sagtens dele laster med mig alligevel! jeg er en rigtig sluppert for tiden nemli... :0(

Anmeld

12. januar 2011

TTM

Uhhhh' det er farligt og tænke på hvor meget man har kørt ind idag...

På trods af jeg har barn hjemme så har jeg alligevel fået;

2 Skildpadder

1 æske Gajol (BLÅ)

6 stykker Marabou - appelsin (der var ikke mere i pakken, ellers var der røget mere ned )

1 ps. Haribo Syrlinger

1 dåse X-ray energidrik (JA jeg ved man ikke må, men hellere det end 1½ kande kaffe som også skader andre ting)

...... Og hvor flovt det end er, har manden en Cola med hjem til mig (Dog Zero hvis han kan få det)

Men i morgen! der skal jeg finde en masse sundt og putte i køleskabet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.