Kom frem, gravide syndere ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

otlitrom

lotchen skriver:

Jeg har været på McD (nam nam)

- og er ikke gravid, men en STOR synder

Kan kun elske Jer ikke-gravide lidt mere, nu hvor I deltager på lige fod med os andre

Jeg har aldrig brudt mig om McD, men den anden dag havde jeg bare SÅDAN lyst til en cheeseburger. Fik den aldrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

TbCp

Marisen81 skriver:

Var rigtig god i dag! Lavede en kæmpe skål salat - men den står uberørt i køleren og jeg har spist mig mæt i pålægschokolademadder

hahaha fantastisk

Anmeld

12. januar 2011

otlitrom

Sofia skriver:

En rittersport, 2 knoppers, en dobbelt daim og en sodavand.. Meeeeen jeg har også været til en 6 timer lang svær skriftlig eksamen, så blev simpelthen NØD til at få en masse sukker for at holde mig igang. Så i dag kan jeg både bruge eksamen og baby som undskyldning

Dobbelt så mange undskyldninger, dobbelt så meget usundt!!

Håber din eksamen gik godt!

Anmeld

12. januar 2011

otlitrom

Marisen81 skriver:

Var rigtig god i dag! Lavede en kæmpe skål salat - men den står uberørt i køleren og jeg har spist mig mæt i pålægschokolademadder

That's the prego spirit!!

Anmeld

12. januar 2011

sarahb

jeg er ikke gravid men har spist en twix, lidt dumle en lion og mini snebolde.. F*** ... Og jeg skulle leve sundere.. men så er det vist godt jeg er i trænings centret 5 dage om ugen

Anmeld

12. januar 2011

klmf

kitty skriver:

Kan kun elske Jer ikke-gravide lidt mere, nu hvor I deltager på lige fod med os andre

Jeg har aldrig brudt mig om McD, men den anden dag havde jeg bare SÅDAN lyst til en cheeseburger. Fik den aldrig

Min nyeste favorit er chicken jr, den er bare god! Kommer der ca. 4 gange om året, så det er heller ikke det vilde her.

Kunne være vi skulle lægge i ovnen til en lillesøster eller -bror, så kan jeg være 'rigtigt' med - men så når du garanteret at føde inen

Anmeld

12. januar 2011

linefun

En god håndfuld matador mix - stadig mere tilbage, uhm
Og en omgang god bearnaisesovs, der fik min kottelet og mine grønsager til at forsvinde

Anmeld

12. januar 2011

otlitrom

sarahb skriver:

jeg er ikke gravid men har spist en twix, lidt dumle en lion og mini snebolde.. F*** ... Og jeg skulle leve sundere.. men så er det vist godt jeg er i trænings centret 5 dage om ugen

Skidt, søde. Du er allerede hoppet i dine Jeans igen, det er da mega sejt! Jeg har lige måttet ligge mine på hylden idag, sådan for alvor.. Det smerter lidt i mit hjerte.. Men har heldigvis købt et par gravid-jeans, så det går nok!

Anmeld

12. januar 2011

TbCp

linefun skriver:

En god håndfuld matador mix - stadig mere tilbage, uhm
Og en omgang god bearnaisesovs, der fik min kottelet og mine grønsager til at forsvinde

Hahaha Line! Dig og det bearnaisesovs der!

Anmeld

12. januar 2011

sarahb

kitty skriver:

Skidt, søde. Du er allerede hoppet i dine Jeans igen, det er da mega sejt! Jeg har lige måttet ligge mine på hylden idag, sådan for alvor.. Det smerter lidt i mit hjerte.. Men har heldigvis købt et par gravid-jeans, så det går nok!

ja er faktisk rigtig godt tilfreds med min krop allerede igen.. så fedt, men kan dælme ikke lade chokoladen være, selvom jeg havde lovet mig selv det..

ihh hvor hyggeligt med gravid jeans, det går bare stærkt.. Så kan de ligge der til du også hopper i dem igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.