smillaluna skriver:
Hejsa
Vi har valgt at takke nej til tilbudet ganske simpelt fordi jeg ikke kan undvære ham så længe
Jeg er SÅ bange for at han vil tage skade af at være væk fra os så længe. Altså føle sig forladt. Jeg ville simpelthen ikke kunne bære hvis han får følelsen af at være blevet svigtet af mor og far.
Ved ikke om det overhovedet er sådan i et lille barns hoved, men vil ikke tage chancen. Kald mig en hønemor, men sådan har jeg det
Og som andre osse skriver så er han jo vant til at have sin tvilling hos sig lige siden han lå i min mave, og når den ene er ked af det hjælper det faktisk at lægge dem sammen. Det er som om de kommunikerer med hinanden på et plan hvor vi forældre ikke kan være med. Lyder det helt skørt?
Med hensyn til Emil, så har han det bedre. Han har ikke længere feber men er snottet og hoster. Ligesom alle andre småbørn for tiden siger lægen
Tusind tak for din interesse!

Nej, det lyder slet ikke skørt. Jeg har selv tvillinger, så jeg ved, hvor meget de har med hinanden. Jeg havde simpelthen også ondt i maven første gang de skulle overnatte hver for sig, men de var alligevel 2,5 år der

Jeg synes, I har taget en god beslutning

Dejligt at høre, at han har fået det bedre.
Knus Line
Anmeld