Mangler jeres mening om noget....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Faith

Eva. skriver:

Nej tak, havde jeg sagt...det er et lille barn, jeg mener ikke det er godt de skal væk fra mor eller far til overnatning...udover det så er han smittet hvis han bliver det, det er jeg ret sikker på..

Ps...nu I har takket nej fordi du ikke kan undvære ham, så vil jeg sige at han da i lige så høj grad ikke kan og skal undvære dig..

Det med at jeg ikke ville kunne undvære ham er ment med et lille glimt i øjet, for selvfølgelig er det vigtigere hvordan han har det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Maja88

hvis det er i har behov for det. så kan jeg godt tage ham i morgen et par timer eller mere. kan indtil kl 3. det er bare et tilbud og du kan altid skrive hvis det er.

Anmeld

14. januar 2011

twinboys

Jeg ville først takke min veninde for det, men ville pænt sige nej tak synes han er for lille og det er for langt væk...

Havde været noget andet hvis i boede i samme by

Májbritt

Anmeld

14. januar 2011

Nettemor

smillaluna skriver:

Jeg spørger lige på en lidt anden måde

Hvis det var jeres 6½ måneder gamle "baby", ville i så gøre det?

Er egentlig overrasket over hvor mange af jer der siger "go for it". Havde lidt regnet med at blive kaldt en dårlig mor. Men jeg har jo aldrig prøvet at være mor før, og der er sku visse ting jeg stadig er noget usikker på.

jeg tror ik jeg ville gøre det. kan godt forstå dig hvis du gør men jeg ville ikke kunne koncentrere mig om ham der var syg for ville tænke på mikkel hele tiden.. og savne..

og hvordan er det når de nu er tvillinger? har de ik et meget tæt bånd?

Anmeld

14. januar 2011

Faith

Maja88 skriver:

hvis det er i har behov for det. så kan jeg godt tage ham i morgen et par timer eller mere. kan indtil kl 3. det er bare et tilbud og du kan altid skrive hvis det er.

Du er sød og meget betænksom

Men vi skal nok klare den. Emil har det bedre og sover bedre om natten, og Mikkel er selv blevet lidt snottet og hoster. Han har dog ikke feber, men det er i og for sig ligegyldigt.

De er begge blevet lyttet på af lægen i dag og har heldigvis ikke lungebetændelse! De er "bare" snotforkølede.

Tusind tak for tilbudet!

Anmeld

14. januar 2011

Maja88

smillaluna skriver:

Du er sød og meget betænksom

Men vi skal nok klare den. Emil har det bedre og sover bedre om natten, og Mikkel er selv blevet lidt snottet og hoster. Han har dog ikke feber, men det er i og for sig ligegyldigt.

De er begge blevet lyttet på af lægen i dag og har heldigvis ikke lungebetændelse! De er "bare" snotforkølede.

Tusind tak for tilbudet!

jamen velbekomme..

iih træls med snot, men så længe det bare er det.. så kan man være mere rolig jo. Håber de snart er ovenpå igen.

Anmeld

14. januar 2011

Faith

nettemor skriver:

jeg tror ik jeg ville gøre det. kan godt forstå dig hvis du gør men jeg ville ikke kunne koncentrere mig om ham der var syg for ville tænke på mikkel hele tiden.. og savne..

og hvordan er det når de nu er tvillinger? har de ik et meget tæt bånd?

Jo jeg tror helt sikkert de har et særligt bånd. Det synes jeg osse ofte vi kan mærke. De kan ligesom berolige hinanden på en måde som vi som forældre ikke kan.

Vi har valgt ikke at sende ham afsted

Anmeld

14. januar 2011

Nettemor

smillaluna skriver:

Jo jeg tror helt sikkert de har et særligt bånd. Det synes jeg osse ofte vi kan mærke. De kan ligesom berolige hinanden på en måde som vi som forældre ikke kan.

Vi har valgt ikke at sende ham afsted

ja kom til at læse det bagefter. kan godt forstå jeres valg. og især med tvillinger..

Anmeld

14. januar 2011

Vial

Jeg kunne ikke sende Alvin eller Viola ud i verden uden at jeg var med. Først når de bliver lidt ældre. Der glæder jeg mig til at få enetid med hvert barn. Det tror jeg, at vil alle tre vil nyde godt af.

God bedring med drengene.

Knus fra mig

Anmeld

14. januar 2011

linemus

smillaluna skriver:

Hejsa

Vi har valgt at takke nej til tilbudet ganske simpelt fordi jeg ikke kan undvære ham så længe

Jeg er SÅ bange for at han vil tage skade af at være væk fra os så længe. Altså føle sig forladt. Jeg ville simpelthen ikke kunne bære hvis han får følelsen af at være blevet svigtet af mor og far.

Ved ikke om det overhovedet er sådan i et lille barns hoved, men vil ikke tage chancen. Kald mig en hønemor, men sådan har jeg det

Og som andre osse skriver så er han jo vant til at have sin tvilling hos sig lige siden han lå i min mave, og når den ene er ked af det hjælper det faktisk at lægge dem sammen. Det er som om de kommunikerer med hinanden på et plan hvor vi forældre ikke kan være med. Lyder det helt skørt?

Med hensyn til Emil, så har han det bedre. Han har ikke længere feber men er snottet og hoster. Ligesom alle andre småbørn for tiden siger lægen

Tusind tak for din interesse!

Nej, det lyder slet ikke skørt. Jeg har selv tvillinger, så jeg ved, hvor meget de har med hinanden. Jeg havde simpelthen også ondt i maven første gang de skulle overnatte hver for sig, men de var alligevel 2,5 år der

Jeg synes, I har taget en god beslutning Dejligt at høre, at han har fået det bedre.

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.