Mangler jeres mening om noget....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

linemus

Du har en rigtig god veninde I må selv mærke efter, hvad I er trygge ved, hvad Mikkel er tryg ved, og vælge ud fra det. Jeg synes ikke, I er uforsvarlige, hvis I vælger at lade hende tage ham med. Der er nok at se til med tvillinger, og det er altså ikke nemmere, når en af dem er syg.

Jeg ville tænke over ting som: at det er en person han er tryg ved, om han før har været passet natten over, hvad med amning, er jeg tryg ved at hun passer på ham.

Go' bedring med Emil.

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Faith

Jeg synes dælme den er svær!!!

Jeg er FULDSTÆNDIG tryg ved min veninde! Det skal der ikke herske nogen som helst tvivl om. Hun er meget ansvarlig, 35 år gammel og gift (ikke at de ting betyder noget). Hun går ikke i byen og drikker ikke pga. projekt baby, så jeg er overhovedet ikke i tvivl om hun ville magte opgaven.

MEN som andre osse skriver: Der er dælme langt til Sjælland, og tænk nu hvis han bliver rigtig ked af det eller syg. Ja så kan de jo selvfølgelig bare køre hjem, men alligevel.

Ved det simpelthen ikke!

Anmeld

12. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg ville uden at tøve takke ja tak!

I øvrigt - super sød veninde at have!!!

Anmeld

12. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

smillaluna skriver:

Jeg synes dælme den er svær!!!

Jeg er FULDSTÆNDIG tryg ved min veninde! Det skal der ikke herske nogen som helst tvivl om. Hun er meget ansvarlig, 35 år gammel og gift (ikke at de ting betyder noget). Hun går ikke i byen og drikker ikke pga. projekt baby, så jeg er overhovedet ikke i tvivl om hun ville magte opgaven.

MEN som andre osse skriver: Der er dælme langt til Sjælland, og tænk nu hvis han bliver rigtig ked af det eller syg. Ja så kan de jo selvfølgelig bare køre hjem, men alligevel.

Ved det simpelthen ikke!

Altså lad os nu antage at han bliver rigtig ked af det imens de er derovre... Mon ikke at din veninde kan klare det, og få ham trøstet?! Du skriver jo også at begge drenge er tryg ved hende. Jeg ser intet problem i det - tværdigmod! .... Og det er jo altså også kun fra fredag-søndag

Anmeld

12. januar 2011

Dot D

Det er et rigtigt flot træk af din veninde, jeg havde sagt ja, tror måske min mand ville sige nej, men jeg kunne godt bruge tiden med det syge barn og mand, for at alle kunne få ro til lidt søvn og blive friske

Anmeld

12. januar 2011

signe.

Det kan jeg ikke se det farlige i han hygger sig jo sikkert også, og så kan i koncentrere jer om Emil du skal da helt klart sige ja tak..

Anmeld

12. januar 2011

Faith

Jeg spørger lige på en lidt anden måde

Hvis det var jeres 6½ måneder gamle "baby", ville i så gøre det?

Er egentlig overrasket over hvor mange af jer der siger "go for it". Havde lidt regnet med at blive kaldt en dårlig mor. Men jeg har jo aldrig prøvet at være mor før, og der er sku visse ting jeg stadig er noget usikker på.

Anmeld

12. januar 2011

AnneBJ

Jeg ville også sige ja tak, når omstændighederne er som du beskriver, og glæde mig over at have så dejlig en veninde!

Anmeld

12. januar 2011

Lotus86

Puha - den er svær.. ¨På den ene side havde jeg helt sikkert gjort det, idet du er sikker på din veninde, og ved at din søn er tryg og i gode hænder hos hende, men på den anden side, så er der sgu langt fra Jylland til Sjælland HVIS der skulle ske noget, især når de er så små, jeg har ikke selv børn endnu, dog en på vej, men jeg tror jeg ville have det svært ved, at mit barn skulle være så langt væk.

Men, hvis i selv føler jeg trygge ved det, så synes jeg helt bestemt i skulle gøre det

God bedring med den lille mand.

Anmeld

12. januar 2011

Vidunderligeunger

heeeeelt klart ja tak!!!! uden tvivl... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.