Mangler jeres mening om noget....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

B&J

han er jo i gode hænder og i skal jo passe jeres syge dreng og syntes det er så sødt og hold op din veninde har et stort hjerte... og syntes det er så sødt hun vil tage ham med fordi så han ikke også bliver smittet jeg ville takke pænt ja tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Fru Nielsen

Hvis både du, din mand og jeres søn er tryg ved hende så afsted med ham.... Super sød tanke af hende!!

Anmeld

12. januar 2011

Faith

Tusind tak for alle jeres svar!

Hvor er det dejligt at man altid kan gå herind og bede om råd og vejledning og så regne med at folk snakker lige ud af posen!

Nu vil jeg gå i tænkeboks og tage manden med på råd. Det må jeg nok hellere

Jeg smider lige en update når vi har besluttet os.

Anmeld

14. januar 2011

Thalia

Jeg ville sige nej tak.

Sygdom er noget man vænner sig til som småbørnsforældre, men medmindre vi talte om indlæggelse på sygehus og den slags, ville jeg ikke sende mit ene barn hjemmefra bare fordi det andet var sygt.

Anmeld

14. januar 2011

slettet_7530

smillaluna skriver:

Hej piger

Vil i ikke være søde at komme med jeres helt ærlige mening om dette:

Den ene af vores drenge (Emil) er syg med feber, forkølelse og hoste. Han er MEGET ked af det om natten, og jesper og jeg skiftes til at være hos ham, for han sover stort set ikke.

Nå men her kommer det jeg gerne vil ha jeres mening om.

Min bedste veninde har, helt uopfordret, tilbudt at tage vores anden dreng (Mikkel) med til Sjælland fra fredag til søndag så vi måske kan undgå at han bliver smittet. Hun skal besøge hendes far og vil ikke have noget imod at have Mikkel med. Det skal lige nævnes at min veninde før har passet begge drenge og de er trygge ved hende.

Men er det fuldstændig uforsvarligt som forældre at lade hende gøre det?

PS: Drengene er 6½ måned og vi bor i midtjylland.

Jeg ville takke nej

Anmeld

14. januar 2011

Lady Marion <3

Jeg ville helt bestemt takke nej   Små børn bliver syge hele tiden og ville aldrig sende et så lille barn med en veninde så længe ,

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

smillaluna skriver:

Hej piger

Den ene af vores drenge (Emil) er syg med feber, forkølelse og hoste. Han er MEGET ked af det om natten, og jesper og jeg skiftes til at være hos ham, for han sover stort set ikke.

Min bedste veninde har, helt uopfordret, tilbudt at tage vores anden dreng (Mikkel) med til Sjælland fra fredag til søndag så vi måske kan undgå at han bliver smittet. Hun skal besøge hendes far og vil ikke have noget imod at have Mikkel med. Det skal lige nævnes at min veninde før har passet begge drenge og de er trygge ved hende.

Det er da vel nok en super ide..og sikke en dejlig veninde du har.
Så jeg ville da helt sikkert sige ja tak, så I kan få ro til at koncentrere jer om den syge af dem, og måske også få sovet lidt.
God bedring med ham.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. januar 2011

hc=k

Jeg synes det er alletiders tilbud..

hvis jeg var dig ville jeg sige ellers tak. Jeg er sikker på at din søn ville have det rigtig godt med din veninde, men da du er i tvivl og spørger herinde er det for mig et tegn på at du ikke har lyst eller ikke er klar til det.
Som min mor siger til mig. "Er du i tvivl så lad være.."

Anmeld

14. januar 2011

<3

smillaluna skriver:

Hej piger

Jamen send ham dog afsted hvis I alle har det godt med det men I skal nok ikke regne med at tvillingen slipper for omgangen alligevel. Det kan være den bare er lidt længere om at komme i udbrud.

Men har I tjekket Emils ører? For det lyder som om der kunne være noget væske der der generer...

God bedring.

Anmeld

14. januar 2011

Sees

Jeg ville sige ja tak.

Det ville gøre at I kunne koncenterer jer 100% om Emil, Mikkel ville hygge sig gevaldigt med din søde veninde, og I ville måske kunne få mere søvn, og et lille overskudskick til når Mikkel kommer hjem igen, og er SÅ klar til at overtage mor og far

Og sikke en dejlig veninde du har, hende kan jeg godt forstå du er glad for. Det er da skønt med sådan nogle mennesker I sit liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.