Ostehaps hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Hasselnødden

Tulle Mus skriver:

Ja hvornår må børn få ostehaps eller ostesnitter??

Matilde får allerede smøre ost på rugbrøden og har også fået et par ostehapser indtil at jeg kom i tanke om at der jo sikkert er meget salt i ost..

Men pige barnet er jo helt vild med ostehaps..  Så hvornår må hun få dem???

Og nået andet, hvornår må de få andet brød end bondebrød??

Ostesnitter? Hvad menes der her?

Ostehaps begyndte Elias at få her for tre uger siden, men det var ikke fordi vi som sådan har fulgt nogen mad-råd, men fordi vi kom i tanke om at det var der jo noget der hed og så ville vi se om han kunne lide dem. For bondebrød med ost har han jo fået længe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Bom

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Ostesnitter? Hvad menes der her?

Ostehaps begyndte Elias at få her for tre uger siden, men det var ikke fordi vi som sådan har fulgt nogen mad-råd, men fordi vi kom i tanke om at det var der jo noget der hed og så ville vi se om han kunne lide dem. For bondebrød med ost har han jo fået længe.

Ostesnitter er ostestrimler skåret af en ganske alm skære ost f.eks. klovborg el riberhus..  Det kalder vi dem ihvertfald..

Anmeld

12. januar 2011

birthee

Jeg har én gang købt ostehaps til Frederik - og drengen kan så absolut ikke lide dem  til gengæld er han stor fan af almindelig ost til at skære i skiver

Jeg synes selv at ostehaps er ret klamme at se på, og kan ikke engang få mig selv til at spise dem...

Anmeld

12. januar 2011

jannebjerre

BlyViol skriver:

der sagde du SGU den sandeste sætning i mands minde!!! thank you

Haha taaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.