Ostehaps hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

afrobabies

jannebjerre skriver:

Nej og man skal jo også passe på man ikke gør det til raketvidenskab 

Jeg går efter mit eget hoved, jeg har passet børn i mange år, så jeg har oplevet så meget, og tror godt at jeg kan finde ud af det selv....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

jannebjerre

victoria2008 skriver:

Jeg går efter mit eget hoved, jeg har passet børn i mange år, så jeg har oplevet så meget, og tror godt at jeg kan finde ud af det selv....

Ja nemlig også det jeg mente

Anmeld

12. januar 2011

Nalle

victoria2008 skriver:

Der er noget med at der ikke skal være kerner i rugbrødet mens de er små, fordi de ikke kan omsætte det i maven

Det kan de ikke helt op til de er 2 år.

Anmeld

12. januar 2011

Fru Nielsen

Mathias bliver 9 mdr imorgen... Han får alm mørkt rugbrød i stedet for bondebrød nu. Og han får også ost.... En skive ost fx, svare til 1dl mælk. Så det er bare fint at give ost... Mathias får både smørre ost og skive ost på hans rugbrød, og eeeelsker det....

Anmeld

12. januar 2011

<3

Min søn på +3år får stadig ikke ostehaps fordi der er så meget lårt i. Han får babybel istedet for

Anmeld

12. januar 2011

lisesp83

Der er lårt i mange ting.

Hvad er babybel?

Anmeld

12. januar 2011

<3

lisesp83 skriver:

Der er lårt i mange ting.

Hvad er babybel?

En sundere og mere fast udgave af ostehaps. Den er rund og fås i tre? udgaver, rød, lyseblå og gul. Tjalfe får den røde.

Jomen bare fordi der er lårt i meget behøver man jo ikke ligefrem opsøge det

Anmeld

12. januar 2011

lisesp83

Kirle skriver:

En sundere og mere fast udgave af ostehaps. Den er rund og fås i tre? udgaver, rød, lyseblå og gul. Tjalfe får den røde.

Jomen bare fordi der er lårt i meget behøver man jo ikke ligefrem opsøge det

Ahh okay, dem skal Julie da prøve.. ..

Tak..

Nej det har du ret i, men når man nu ikke vidste der var meget lårt i dem. Smiler

Anmeld

12. januar 2011

<3

lisesp83 skriver:

Ahh okay, dem skal Julie da prøve.. ..

Tak..

Nej det har du ret i, men når man nu ikke vidste der var meget lårt i dem. Smiler

Det er selvfølgelig rigtigt nok. Men jeg har gjort det til en regel altid lige at læse indholdsfortegnelsen og hvis der er flere end 3 e-numre og flere ingredienser end umiddelbart synes nødvendigt så køber jeg det bare ikke. I ostehaps var der MANGE ingredienser i og der er kun 3 (mælk,mælkekultur og vegetabilsk osteløbe - havde lige en babybel ved hånden ) i babybel. Hvis der var en økologisk variant af babybel så ville jeg klart købe den. Men det er de tre ingredienser som det kræves for at lave ost. Alt andet er konserveringsmidler og ja lårt.

Men jo det er et valg som man træffer på vegne af sit barn og det må man jo selv om hvordan det skal være.

Anmeld

12. januar 2011

lisesp83

Kirle skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt nok. Men jeg har gjort det til en regel altid lige at læse indholdsfortegnelsen og hvis der er flere end 3 e-numre og flere ingredienser end umiddelbart synes nødvendigt så køber jeg det bare ikke. I ostehaps var der MANGE ingredienser i og der er kun 3 (mælk,mælkekultur og vegetabilsk osteløbe - havde lige en babybel ved hånden ) i babybel. Hvis der var en økologisk variant af babybel så ville jeg klart købe den. Men det er de tre ingredienser som det kræves for at lave ost. Alt andet er konserveringsmidler og ja lårt.

Men jo det er et valg som man træffer på vegne af sit barn og det må man jo selv om hvordan det skal være.

Kan så udemærket forstå dine valg..

Men da jeg var lille, gik man ikke op i alt det der, og jeg fejler intet. .. Jeg syns det handler meget om, at følge alt til punkt og prikke, det hele blir så kunstigt idag..

Selvfølgelig er der ting jeg ikke køber, netop pga alt muligt kunstigt osv. Men jeg er ikke fanatisk..

Tænk på alle de børn der intet får (fattigdom), de ville da elske en ostehaps.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.