Sees. skriver:
Hej damer.
Jeg er sådan lidt på bar bund, lige nu. Please hjælp mig.
Efter (eks) kæresten og jeg gik fra hinanden, har jeg modtaget mange mærkelige opkald fra hemmeligt nummer, om hvad eksen render og laver bla bla bla!
Nå men jeg har så ikke hørt noget i et par dage, og troede endelig det var stoppet, men så får jeg sgu et opkald igen idag fra hemmeligt nummer hvor personen siger at jeg skal passe på med hvad jeg fortager mig, og hvor jeg opholder mig, og så bliver der lagt på.
Så ringede min telefon igen 10 minutter efter, også med hemmeligt nummer hvor der blev sagt noget med
"Ellers kan det være det sker igen, kan du fatte det?"
Og så bliver der lagt på igen. 
Der bliver ikke talt direkte ned i røret, så jeg ved ikke om de prøver at ændre stemmen eller hvad det er.
Jeg blev slået ned midt i december... Gad vide om det hænger sammen med det?
Men hvad skal jeg stille op? Fortsætte som jeg plejer, og så se om der er noget i de trusler, eller skal jeg tage det alvorligt?
Hvad ville I gøre?

Ved din eks at du blev slået ned i december????
For så kan det jo godt bare være ham der bare prøver på at skræmme dig til at tro, at han i telefonen er den person der slog dig ned, bare for at være ond?
men derfor er det jo ikke i orden alligevel, og synes du skal blande politiet ind i det. Det har jeg selv gjort engang, da jeg havde en eks der "jagtede" mig, og jeg var virkelig bange, for han var syg (skizofren).
Anmeld