At modtage trusler.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.878 visninger
41 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Sees

Hej damer.

Jeg er sådan lidt på bar bund, lige nu. Please hjælp mig.

Efter (eks) kæresten og jeg gik fra hinanden, har jeg modtaget mange mærkelige opkald fra hemmeligt nummer, om hvad eksen render og laver bla bla bla!
Nå men jeg har så ikke hørt noget i et par dage, og troede endelig det var stoppet, men så får jeg sgu et opkald igen idag fra hemmeligt nummer hvor personen siger at jeg skal passe på med hvad jeg fortager mig, og hvor jeg opholder mig, og så bliver der lagt på.
Så ringede min telefon igen 10 minutter efter, også med hemmeligt nummer hvor der blev sagt noget med
"Ellers kan det være det sker igen, kan du fatte det?"
Og så bliver der lagt på igen.

Der bliver ikke talt direkte ned i røret, så jeg ved ikke om de prøver at ændre stemmen eller hvad det er.

Jeg blev slået ned midt i december... Gad vide om det hænger sammen med det?
Men hvad skal jeg stille op? Fortsætte som jeg plejer, og så se om der er noget i de trusler, eller skal jeg tage det alvorligt?
Hvad ville I gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Jeg ville, uden tøven, kontakte politiet!

Anmeld

11. januar 2011

henh01

Jeg ville da klart tage det alvorligt. Kan man ringe til politiet med sådan noget? -særligt når du er blevet overfaldet før??

Anmeld

11. januar 2011

Ryberg

Ring til politiet og fortæl dem om det... de ved hvordan du skal forholde dig..

Anmeld

11. januar 2011

sofia88

Du skal da helt sikkert tage det alvorligt & kontakte politiet. Jeg ser ingen grund til at vente og se om der er noget i truslerne eller ej. 

Anmeld

11. januar 2011

afrobabies

Sees. skriver:

Hej damer.

Jeg er sådan lidt på bar bund, lige nu. Please hjælp mig.

Efter (eks) kæresten og jeg gik fra hinanden, har jeg modtaget mange mærkelige opkald fra hemmeligt nummer, om hvad eksen render og laver bla bla bla!
Nå men jeg har så ikke hørt noget i et par dage, og troede endelig det var stoppet, men så får jeg sgu et opkald igen idag fra hemmeligt nummer hvor personen siger at jeg skal passe på med hvad jeg fortager mig, og hvor jeg opholder mig, og så bliver der lagt på.
Så ringede min telefon igen 10 minutter efter, også med hemmeligt nummer hvor der blev sagt noget med
"Ellers kan det være det sker igen, kan du fatte det?"
Og så bliver der lagt på igen.

Der bliver ikke talt direkte ned i røret, så jeg ved ikke om de prøver at ændre stemmen eller hvad det er.

Jeg blev slået ned midt i december... Gad vide om det hænger sammen med det?
Men hvad skal jeg stille op? Fortsætte som jeg plejer, og så se om der er noget i de trusler, eller skal jeg tage det alvorligt?
Hvad ville I gøre?

Lad telefonsvareren modtage opkaldene, og så til politiet med det.... ved ikke om de kan spore opkaldene eller noget, det er jo trusler på livet

Anmeld

11. januar 2011

signe.

Du skal i hvert fald tage det alvorligt! Kontakt politiet først og fremmest. Når du er blevet overfaldet en gang, og de siger noget i stil emd at det kan ske igen(hvis det er de samme)  så er det jpo virkelig ikke noget at spøge med.. da du blev overfaldet, tog de der nogle af dine ting med personfølsomme oplysninger på eller noget? altså noget hvor din adresse osv stod pÅ?

du skal i hvert fald passe på synes jeg, og kontakte politiet. det jo ikke bare løjer, men direkte trusler om dit velbefindende...

Anmeld

11. januar 2011

Lady Marion <3

Bestemt du skal kontakte politiet søde ,,, 

De tager det alvorligt , tro mig ..

Anmeld

11. januar 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
jeg ville sandelig tage det alvorligt..!
Hvordan har du det nu..? Altså, har du en skidt fornemmelse..?
Kan du evt optage samtalerne, og gå til politiet, for at høre hvad de siger til det..?
Pas på dig selv..

Anja

Anmeld

11. januar 2011

Bare-mig

puha det lyder bestemt ikke rart! Jeg synes du skal kontakte politiet - specielt taget i betragtning af, at du er blevet slået ned for nyligt og personen i røret hentyder til at det kan ske igen. Det er ikke sikkert du får af vide hvem der truer dig, men jeg har før hørt om at politiet finder ud af hvem det er der ringer fra anonymt nr og kontakter dem og beder dem om at stoppe!

Du får lige et

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.