At modtage trusler.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

Sees

Mor-til-Hasse skriver:

Du skal i hvert fald tage det alvorligt! Kontakt politiet først og fremmest. Når du er blevet overfaldet en gang, og de siger noget i stil emd at det kan ske igen(hvis det er de samme)  så er det jpo virkelig ikke noget at spøge med.. da du blev overfaldet, tog de der nogle af dine ting med personfølsomme oplysninger på eller noget? altså noget hvor din adresse osv stod pÅ?

du skal i hvert fald passe på synes jeg, og kontakte politiet. det jo ikke bare løjer, men direkte trusler om dit velbefindende...

Nej, jeg fik intet stjålet, og jeg nåede heller ikke at se hvem der gjorde det. De slog mig "bare" og så løb de.

Men kan politiet gøre noget når det er hemmeligt nummer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

K&S

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg ville, uden tøven, kontakte politiet!

Anmeld

11. januar 2011

SussieThyssen

Sees. skriver:

Hej damer.

Jeg er sådan lidt på bar bund, lige nu. Please hjælp mig.

Efter (eks) kæresten og jeg gik fra hinanden, har jeg modtaget mange mærkelige opkald fra hemmeligt nummer, om hvad eksen render og laver bla bla bla!
Nå men jeg har så ikke hørt noget i et par dage, og troede endelig det var stoppet, men så får jeg sgu et opkald igen idag fra hemmeligt nummer hvor personen siger at jeg skal passe på med hvad jeg fortager mig, og hvor jeg opholder mig, og så bliver der lagt på.
Så ringede min telefon igen 10 minutter efter, også med hemmeligt nummer hvor der blev sagt noget med
"Ellers kan det være det sker igen, kan du fatte det?"
Og så bliver der lagt på igen.

Der bliver ikke talt direkte ned i røret, så jeg ved ikke om de prøver at ændre stemmen eller hvad det er.

Jeg blev slået ned midt i december... Gad vide om det hænger sammen med det?
Men hvad skal jeg stille op? Fortsætte som jeg plejer, og så se om der er noget i de trusler, eller skal jeg tage det alvorligt?
Hvad ville I gøre?

Anmelde det, så er det gjort.
Og så ville jeg da nok tage nogle timer i selvforsvar.
Har du mulighed for at anskaffe dig en solid vovse??
Og ellers skifte telefonnummer, og få det gjort beskyttet og hemmeligt.
Damn en idiot, der kan få sig selv til at gøre den slags.
Kan du ikke se på din mobil om det er hemmeligt nr der ringer op og så lade være med at svare??

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. januar 2011

mor2011

Kontakt politiet med det samme, de må kunne spore hvilket nummer der har ringet. Politiet har adgang til oplysninger som menig mand ikke har.

Anmeld

11. januar 2011

Sees

AnjaM skriver:

jeg ville sandelig tage det alvorligt..!
Hvordan har du det nu..? Altså, har du en skidt fornemmelse..?
Kan du evt optage samtalerne, og gå til politiet, for at høre hvad de siger til det..?
Pas på dig selv..

Anja

Jeg har det sådan blandet - Sidder alene, og kunne vildt godt bruge min store stærke eks-kæreste lige nu
Men for ikke at gå helt i panik vælger jeg at grine af det - Sådan for at beskytte mig selv, eller hvad man siger.

Hmm, kan man godt optage samtalerne på telefonen?

Anmeld

11. januar 2011

signe.

Sees. skriver:

Nej, jeg fik intet stjålet, og jeg nåede heller ikke at se hvem der gjorde det. De slog mig "bare" og så løb de.

Jeg tror godt de måske kan sporer, via sådan noget GPS-værk... de må næsten ahve en "kur" mod hemmeloge numre.. for ofte er det jo folk med almindelige numre der trykker * og så et eller andet tal, så ringer man hemmeligt. Måske du også kunne være "heldig" at være hos politiet, hvor de frygtelige personer ringer...

Godt, hvis man kan sige det sådan, at du ikke fik noget stjålet, sådan at nøgler til hus/lejlighed ikke er i deres hænder.

Anmeld

11. januar 2011

Sees

SussieThyssen skriver:

Anmelde det, så er det gjort.
Og så ville jeg da nok tage nogle timer i selvforsvar.
Har du mulighed for at anskaffe dig en solid vovse??
Og ellers skifte telefonnummer, og få det gjort beskyttet og hemmeligt.
Damn en idiot, der kan få sig selv til at gøre den slags.
Kan du ikke se på din mobil om det er hemmeligt nr der ringer op og så lade være med at svare??

Kærligst
Sussie

Ingen vovse - Må kun have taskehund, her!
Mht. selvforsvar, så kan jeg ikke det, da jeg har skoliose, og ikke må træne for min læge.
Jeg har skjult nummer - altså jeg kan ikke findes her på nettet, men man kan godt se mit nummer når jeg ringer til folk.

Anmeld

11. januar 2011

Sees

Mor-til-Hasse skriver:

Jeg tror godt de måske kan sporer, via sådan noget GPS-værk... de må næsten ahve en "kur" mod hemmeloge numre.. for ofte er det jo folk med almindelige numre der trykker * og så et eller andet tal, så ringer man hemmeligt. Måske du også kunne være "heldig" at være hos politiet, hvor de frygtelige personer ringer...

Godt, hvis man kan sige det sådan, at du ikke fik noget stjålet, sådan at nøgler til hus/lejlighed ikke er i deres hænder.

Jeg har kun modtaget de to opkald idag.
Måske det bare er nogle knægter der vil skræmme mig - Eller måske nogen har fået forkert nummer?
Ej, jeg sidder jo her og prøver at overbevise mig selv om at det slet ikke er så slemt!

Anmeld

11. januar 2011

LRJ

Sees. skriver:

Politiet Kan godt sporer Hemmelige numre, Oplevede noget lign. for noget tid siden, og meldte det til dem med det samme, De fandt dem i løbet af 1 dag.

det er noget med de GPS sporingsenhederne der er i mobilerne og sådan, der gør de kan det ... Optag det næste gang, hvis din mobil kan det...  

Og kæmpe til dig.. 

Anmeld

11. januar 2011

SussieThyssen

Sees. skriver:

Ingen vovse - Må kun have taskehund, her!
Mht. selvforsvar, så kan jeg ikke det, da jeg har skoliose, og ikke må træne for min læge.
Jeg har skjult nummer - altså jeg kan ikke findes her på nettet, men man kan godt se mit nummer når jeg ringer til folk.

Så skift nummer og få det lavet hemmeligt ved samme lejlighed.
Måske skulle du på sigt overveje at flytte ved lejlighed.
Skift landsdel og få adressen gjort hemmelig.
Der er en hel del muligheder på det område.
Men meld det til politiet..især i forbindelse med det overfald du allerede har været ude for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.