At modtage trusler.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

Becks

Sees. skriver:

Jeg har kun modtaget de to opkald idag.
Måske det bare er nogle knægter der vil skræmme mig - Eller måske nogen har fået forkert nummer?
Ej, jeg sidder jo her og prøver at overbevise mig selv om at det slet ikke er så slemt!

Hej søde..

Har du anmeldt overfaldet der i December?
Jeg synes bestemt det lyder som de samme der overfaldt dig, som ringer nu!!!

Ring til politiet og sig du anmeldte et overfald i December (Hvis du anmeldte det) og fortæl dem hvad du har oplevet de sidste par dage, også hvad de har sagt..

Politiet kan få oplyst det hemmelige nr. fra dit tlf selskab..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Sees. skriver:

Jeg har det sådan blandet - Sidder alene, og kunne vildt godt bruge min store stærke eks-kæreste lige nu
Men for ikke at gå helt i panik vælger jeg at grine af det - Sådan for at beskytte mig selv, eller hvad man siger.

Hmm, kan man godt optage samtalerne på telefonen?

det tror jeg er en helt normal reaktion - ellers ville man jo gå helt til..
Nogle mobiltelefoner har en funktion, hvor man kan optage samtaler.. Så hvis din kan det, ville jeg sørge for at gøre det hvis de ringer igen.. Og gå til politiet under alle omstændigheder..
Har du en idé om hvem det kunne være, der sådan chikanere og truer dig,.?

Anmeld

11. januar 2011

afrobabies

Sees. skriver:

Jeg har det sådan blandet - Sidder alene, og kunne vildt godt bruge min store stærke eks-kæreste lige nu
Men for ikke at gå helt i panik vælger jeg at grine af det - Sådan for at beskytte mig selv, eller hvad man siger.

Lad være med at tage telefonen, hvis du kan se at det er hemmeligt nummer, så går den vel på svareren og så har du beskeden, som politiet kan høre

Anmeld

11. januar 2011

ESV

better be safe than sorry.

om ikke andet så tag kontakt til politiet og hør hvad de siger. Vil bestemt mene du skal tage det alvorligt!!!!

Anmeld

11. januar 2011

signe.

Sees. skriver:

Jeg har kun modtaget de to opkald idag.
Måske det bare er nogle knægter der vil skræmme mig - Eller måske nogen har fået forkert nummer?
Ej, jeg sidder jo her og prøver at overbevise mig selv om at det slet ikke er så slemt!

åh søde, vil jo ikke gøre dig bange men jeg lagde på vægt på det at de havde sagt det med at det kunne ske igen.. kan du ikek tage hen til noget familie, eller få dem til at komme til dig, bare så du ikke er alene, og bare til du har kontaktet politiet?

Anmeld

11. januar 2011

Mira0911

Syntes også du skal tage kontakt til politiet... Rigtig dårlig idé at vente og se... 

Det er da rigtig træls med de opkald... Vidste så ikke du var blevet overfaldet i december... 

Kæmpe 

Anmeld

11. januar 2011

BellaT

Sees. skriver:

De fleste mobiler kan optage samtaler. Prøv det af mens du snakker med en ven. Så er det nemt at trykke optag næste gang det hemmelige nummer ringer.

Og anmeld det til politiet! For mig lyder det som om at der er en sammenhæng mellem opkaldene og overfaldet.

Anmeld

11. januar 2011

Sees

SussieThyssen skriver:

Så skift nummer og få det lavet hemmeligt ved samme lejlighed.
Måske skulle du på sigt overveje at flytte ved lejlighed.
Skift landsdel og få adressen gjort hemmelig.
Der er en hel del muligheder på det område.
Men meld det til politiet..især i forbindelse med det overfald du allerede har været ude for.

Wooooow - Det var nogle drastiske skridt.
Håber da ikke jeg skal helt derud - Mig skal de sgu ikke vælte af pinden på den måde!

Min adresse er hemmelig i forvejen

Anmeld

11. januar 2011

SussieThyssen

Sees. skriver:

Wooooow - Det var nogle drastiske skridt.
Håber da ikke jeg skal helt derud - Mig skal de sgu ikke vælte af pinden på den måde!

Min adresse er hemmelig i forvejen

Det er jo en mulighed, hvis man vil have fred for den slags eller du føler dig truet søde.
Man går jo og bliver helt bekymret for dig.

Anmeld

11. januar 2011

Sees

SussieThyssen skriver:

Det er jo en mulighed, hvis man vil have fred for den slags eller du føler dig truet søde.
Man går jo og bliver helt bekymret for dig.

Det skal du nu ikke være - Det kan godt være jeg er lille og sød udenpå, men jeg er en BISSE indeni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.