Lige et spørgsmål......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

afrobabies

michella80 skriver:

Ja det kan sagtens have noget at gøre med det. De bliver mere mætte. Og man går over til Nan2 når de er ældre end 4mdr. Det gjorde jeg også.

Der er ikke den store forskel på nan 1 og 2, min sundhedsplejerske sagde til mig at hvis barnet har fået nan1 så kan man ligeså godt blive på det.... Man kan gå over til vælling til natmad...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

nan2 er da for over 4 mdr 1'eren er da fra fødslen og til 4 mdr er det ikke??

der er ikke den store forskel ved at skifte fra nan1 til nan2, prøv istedet at give vælling inden han skal sove, det mætter mere

Anmeld

12. januar 2011

Klumpe-dumpe

victoria2008 skriver:

Der er ikke den store forskel på nan 1 og 2, min sundhedsplejerske sagde til mig at hvis barnet har fået nan1 så kan man ligeså godt blive på det.... Man kan gå over til vælling til natmad...

Lige præcis, der er ikke mere ernæring/mæthed i NAN2 end i NAN1, der er kun mere jern der i, og hvis det bliver dækket på anden måde er det jo slet ikke nødvendigt.

Anmeld

12. januar 2011

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

nan2 er da for over 4 mdr 1'eren er da fra fødslen og til 4 mdr er det ikke??

Der er ikke mere ernæring/mæthed i NAN2 end i NAN1, der er kun mere jern der i, og hvis det bliver dækket på anden måde, er det jo slet ikke nødvendigt.

Anmeld

12. januar 2011

afrobabies

Rose <3 skriver:

Lige præcis, der er ikke mere ernæring/mæthed i NAN2 end i NAN1, der er kun mere jern der i, og hvis det bliver dækket på anden måde er det jo slet ikke nødvendigt.

nej, så tror det er bedre at hoppe over på noget vælling til natmad, fordi det er der mere mæthed i

Anmeld

12. januar 2011

Klumpe-dumpe

Baagøe skriver:

Fordi NAN 2 er lidt babyer over 4 mdr.

Der er ikke mere ernæring/mæthed i NAN2 end i NAN1, der er kun mere jern der i, og hvis det bliver dækket på anden måde, er det jo slet ikke nødvendigt.

Det er et rigtig godt salgstrick, ligeså vel som glas mad. Når barnet er 6 mdr. (Er det ikke ved 6 mdr. de må spise alt?)  kan det snilt spise det der står 8 mdr. og 12 mdr.

Anmeld

12. januar 2011

Klumpe-dumpe

victoria2008 skriver:

nej, så tror det er bedre at hoppe over på noget vælling til natmad, fordi det er der mere mæthed i

Ja lige netop.

Anmeld

12. januar 2011

afrobabies

Rose <3 skriver:

Ja lige netop.

Og så vil jeg selvføgelig sige, begynd på noget grød og kartofter, fordi når man er 8 måneder, så begynder maven at vil have mere...

Anmeld

12. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Ca 2 - 4 gange om dagen

Jeg ville trappe ned til 2 gange og så give ham lidt mere fast føde...

Anmeld

13. januar 2011

Pige2009

Rose <3 skriver:

Det er et rigtig godt salgstrick, ligeså vel som glas mad. Når barnet er 6 mdr. (Er det ikke ved 6 mdr. de må spise alt?)  kan det snilt spise det der står 8 mdr. og 12 mdr.

Jeg er enig. Dog er det meget individuelt fra barn til barn, hvad de kan håndtere af tyggefast føde. Alderen på maden er jo kun vejledende.

Laura har kun fået hjemmelavet mad og MM, så vi har slet ikke haft det problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.