Lige et spørgsmål......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.377 visninger
34 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej de damer.

Min dreng er 8 mdr og sover ikke igennem. ( jeg ammer stadig. ) Vi vil i dag prøve at give ham nan2 i håb om han vil sove. han sover normalt også hos os og vi vil samtidig se om han vil 'acceptere' at blive lagt i sin seng..

kan nan2 hjælpe ham til at sove tungere end han har gjort indtil videre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Hej de damer.

Min dreng er 8 mdr og sover ikke igennem. ( jeg ammer stadig. ) Vi vil i dag prøve at give ham nan2 i håb om han vil sove. han sover normalt også hos os og vi vil samtidig se om han vil 'acceptere' at blive lagt i sin seng..

Ja muligvis, hvis det er pga. sult han ikke vil sove igennem. Men hvorfor give nan2 hvorfor ikke bare nan1?

Anmeld

11. januar 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Hej de damer.

Er han startet på fast føde?

Anmeld

12. januar 2011

Barbamama

Ja det kan sagtens have noget at gøre med det. De bliver mere mætte. Og man går over til Nan2 når de er ældre end 4mdr. Det gjorde jeg også.

Anmeld

12. januar 2011

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

Ja muligvis, hvis det er pga. sult han ikke vil sove igennem. Men hvorfor give nan2 hvorfor ikke bare nan1?

nan2 er da for over 4 mdr 1'eren er da fra fødslen og til 4 mdr er det ikke??

Anmeld

12. januar 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Er han startet på fast føde?

Ja det gjorde han da han var 6 mdr

Anmeld

12. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hej de damer.

Hvor meget ammer du ham?

Anmeld

12. januar 2011

Pige2009

Rose <3 skriver:

Fordi NAN 2 er lidt babyer over 4 mdr.

Anmeld

12. januar 2011

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Ja det kan sagtens have noget at gøre med det. De bliver mere mætte. Og man går over til Nan2 når de er ældre end 4mdr. Det gjorde jeg også.

Okay forsøget gik ikke så godt  igår men det var jo også kun første forsøg men det kan være at det kommer. stille og roligt

Anmeld

12. januar 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Hvor meget ammer du ham?

Ca 2 - 4 gange om dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.