hvorfor lige manden :( ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Maria-s

Nina Sophia skriver:

tak for dit super gode indlæg.

jeg vil tænke det hele igennem og tage den med han kort efter han er kommet hjem..

tak

Jeg er glad for hvis jeg har kunnet hjælpe bare en lille smule.. Ellers så er du også mere end velkommen til at skrive en PB hvis du har nogen spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Moar2011

Nina Sophia skriver:

tjo, jeg er vel nød til det. men føj altså..

tanken er ligså ulækker som lugten af kødsovs for tiden..

Altså jeg indrømmer også gerne at mit sex behov er også langt fra det jeg plejer at have. men kæresten er rimlige forstående, og han ville bestemt ikke have at jeg gør det, uden jeg har lyst, for det gør mig un ked af det.

jeg tog en lang snak med kæresten om det, så han fik afvide at det sleeet ikke havde noget med ham at gøre overhovedet. - der skete bare så mange ting osv at jeg ikke kunne finde lysten.

men den er da begyndt at komme igen, eftersom det ikke er bleven en daglig snak om hvornår han får noget, for det får jeg bare mindre lyst af heh .

håber i kan snakke om det ligesom vi gjorde og finde en løsning.

er der ikke andre betoder du kan give ham den tryghed på? altså blowjobs osv?

Anmeld

12. januar 2011

Lou87

Nina Sophia skriver:

åh du har så evigt ret

vi må se tiden an, der er ikke så meget at gøre..

tror også når hun endelig er kommet til verden at han fårstår det hele mere end nu..

Det tror jeg bestemt

Anmeld

12. januar 2011

NessaXenia

Babyklar skriver:

Altså jeg indrømmer også gerne at mit sex behov er også langt fra det jeg plejer at have. men kæresten er rimlige forstående, og han ville bestemt ikke have at jeg gør det, uden jeg har lyst, for det gør mig un ked af det.

jeg tog en lang snak med kæresten om det, så han fik afvide at det sleeet ikke havde noget med ham at gøre overhovedet. - der skete bare så mange ting osv at jeg ikke kunne finde lysten.

men den er da begyndt at komme igen, eftersom det ikke er bleven en daglig snak om hvornår han får noget, for det får jeg bare mindre lyst af heh .

håber i kan snakke om det ligesom vi gjorde og finde en løsning.

er der ikke andre betoder du kan give ham den tryghed på? altså blowjobs osv?

det vil jeg prøve når han kommer hjem..

mht feks blowjobs, så nej, det er det samme så vil jeg hellere ha sex, jeg kan ikke holde det ud at komme SÅ tæt på det lige nu.

Anmeld

12. januar 2011

NessaXenia

Maria-s skriver:

Jeg er glad for hvis jeg har kunnet hjælpe bare en lille smule.. Ellers så er du også mere end velkommen til at skrive en PB hvis du har nogen spørgsmål

det hjalp meget..
tak, det kan godt være. nu må jeg se efter jeg har
snakket med ham senere idag

Anmeld

12. januar 2011

Moar2011

Nina Sophia skriver:

det vil jeg prøve når han kommer hjem..

mht feks blowjobs, så nej, det er det samme så vil jeg hellere ha sex, jeg kan ikke holde det ud at komme SÅ tæt på det lige nu.

nåårh okey ..

krydser i hvertflad for jer

Anmeld

12. januar 2011

NessaXenia

SussieThyssen skriver:

Måske skulle du sætte dig ned og finde ud af inde i dig selv HVAD det er ved sex..MED DIN MAND..du ikke bryder dig om.
Er det selve agten du ikke kan lide...eller skulle der ligge noget dybere til grund for det...noget følelsesmæssigt, du går og bærer på, men som du ikke rigtigt vil lade komme op til overfladen??
Kvinder har det jo med at gemme ting de bærer nag over og så samle det sammen inden i, til det ligger og gnaver og laver rod i følelserne.
Så måske var det en ide, at du forsøger at få hul på de indre ting og ser om ikke der skulle ligge en eller flere orm og gnave, som gør at du lukker af for ham??

det kan godt ske, jeg ved det sørme ikke.
må sætte mig ned og tænke det hele igennem..

måske ér der noget et sted derinde som laver rod i det hele..

Anmeld

12. januar 2011

NessaXenia

Babyklar skriver:

nåårh okey ..

krydser i hvertflad for jer

tak

Anmeld

12. januar 2011

MigSS

Bare rolig, det er ganske normalt at det sker, stort set for alle.. Jeg nåede kun til 8+6 da jeg blev lagt under fuld nakose og fik det fjernet, fordi min kæreste ikke synes det skulle være..
Jeg græd, sov og kastede op lige ind til den dag, var også konstant su, og tabte jeg noget på gulvet, kunne jeg sætte mig til at tude, mere skulle der ikke til. Så jeg en gammel mand/dame, der havde svært ved at komme rundt i alt det snevejr, var jeg ved at tude.. Så tror det helt normalt, men det skal din kæreste også være indforstået med, så i ikke bliver uvenner

Anmeld

12. januar 2011

mortilnoahogmelina

Nina Sophia skriver:

ja heller ikke jeg

Lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.