hvorfor lige manden :( ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.474 visninger
69 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

NessaXenia

jeg er ved at være rigtig godt og grundigt træt af at sove af helvedes til, har så hamrende ondt i lænden og ryggen -  nattesøvn er en by i Rusland.

men aller allerværst er det altså at jeg er så glad og overskudsagtig hele dagen når man er på arbejde, fra 5.00 -15-16 stykker..

men ligså snart han træder ind af døren falder mit humør bare med 160 km/t og jeg har bare lyst til at tude og jeg kan slet ikke klare at han er kommet hjem  vi smser 1-2 gange imens han er på job og der glæder jeg mig rigtig meget til at se ham og vi er glade osv.

Forstår det virkelig ikke, jeg elsker ham og alt hvad vi har er perfekt for mig, men jeg er i så dårligt humør når han kommer hjem og han irritere mig bare så meget, alt hvad han gør har jeg lyst til at lave om..  Om aftnen er det bedre, men syntes snart det er for meget!

Jeg er i uge 23, og vi nyder at mærke lillepigen sparke selvom han hurtigt bliver træt af det i længden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

regalprime

Uhh det lyder lidt som en masse homoner der farre rundt i kroppen på dig Jeg havde det lidt på samme måde og snerrede en del af min kære mand, men han tog det heldigvis pænt. Her gik det over af sig selv.

Håber det snart bliver bedre også får du en masse

Anmeld

11. januar 2011

Diana...

Uhh jeg har det præcis som dig, dog kan jeg desværre være rigtig streng men jeg kan bare ikke styre det. Min mand er vinterfyret og går hjemme og der er bare INTET arbejde at få så vi går op af hinanden og jeg er seriøst ved at bliver SKØR. MEN sådan havde jeg det også da jeg ventet Lucas og det forsvandt da jeg havde født. Han ved at jeg ikke mener det jeg siger og han ved at han bare skal tage det med et kram salt. 

Det vigtigt i husker at snakke om det så han ikke tror du ikke kan lide ham mere. 

Knus til dig. 

Anmeld

11. januar 2011

NessaXenia

Diana... skriver:

Uhh jeg har det præcis som dig, dog kan jeg desværre være rigtig streng men jeg kan bare ikke styre det. Min mand er vinterfyret og går hjemme og der er bare INTET arbejde at få så vi går op af hinanden og jeg er seriøst ved at bliver SKØR. MEN sådan havde jeg det også da jeg ventet Lucas og det forsvandt da jeg havde født. Han ved at jeg ikke mener det jeg siger og han ved at han bare skal tage det med et kram salt. 

Det vigtigt i husker at snakke om det så han ikke tror du ikke kan lide ham mere. 

Knus til dig. 

jeg kan også være rigtig grov, kan bare ikke styre det..

jeg bliver siindsyg

Anmeld

11. januar 2011

NessaXenia

regalprime skriver:

Uhh det lyder lidt som en masse homoner der farre rundt i kroppen på dig Jeg havde det lidt på samme måde og snerrede en del af min kære mand, men han tog det heldigvis pænt. Her gik det over af sig selv.

Håber det snart bliver bedre også får du en masse

gik det over da du havde født først???

jeg har snart fået nok af hormoner..

Tak søde  tilbage

Anmeld

11. januar 2011

mortilnoahogmelina

Uhh  jeg kender den følelse og tankerne ALT for godt selv .

Sådan havde jeg det os i løbet af min graviditet , alt gjorder mig irriteret og ked hvad han lavede , 

Så det er skam helt normalt , selvom der er LANGtid til lige nu , så kan jeg berolige dig med at så snart du har født så er det hele væk igen , jeg har ALDRIG været mere glad og forelskede end hvad jeg er nu . 

Så det hele skal nok blive bedre , selvom det er meget svært at se lige nu . 

Men du ksla nok klare den , eller sammen skal i nok klare den søde. 

stort 

Anmeld

11. januar 2011

NessaXenia

Pernille08 skriver:

Uhh  jeg kender den følelse og tankerne ALT for godt selv .

Sådan havde jeg det os i løbet af min graviditet , alt gjorder mig irriteret og ked hvad han lavede , 

Så det er skam helt normalt , selvom der er LANGtid til lige nu , så kan jeg berolige dig med at så snart du har født så er det hele væk igen , jeg har ALDRIG været mere glad og forelskede end hvad jeg er nu . 

Så det hele skal nok blive bedre , selvom det er meget svært at se lige nu . 

Men du ksla nok klare den , eller sammen skal i nok klare den søde. 

stort 

tak søde

det føles bare som om ens følelser er pist forsvundet

glæder mig til at være mit gamle jeg igen, og alt kommer tilbage
sexlysten er også i bund og han presser bare så meget på men jeg kan altså ikke, skal jeg stå fast eller bare få det overstået??

Anmeld

11. januar 2011

regalprime

Nina Sophia skriver:

gik det over da du havde født først???

jeg har snart fået nok af hormoner..

Tak søde  tilbage

Nej 14 dage inden ca fordi der var problemer med lille pigen. Men nu er det super igen.

Kan se du skriver om ikk løst til sex, hmm der havde jeg, men han vil helst ikk da han kunne mærke hun sparkede Så der blev jeg altid endnu mere sur

Men rolig søde det skal nok komme tilbage det hele

Anmeld

11. januar 2011

mortilnoahogmelina

Nina Sophia skriver:

tak søde

sexlysten er også i bund og han presser bare så meget på men jeg kan altså ikke, skal jeg stå fast eller bare få det overstået??

Jeg kan kun sige jeg lige har været hele turen igennem , de sidsete 4 måneder af min graviditet , tror jeg vi havde sex ja max 3 gange . 

Jeg synes bestemt ikk du skal lade dig presse , men i stedet forklare ham at lysten bare ikk er der lige nu , og det er jeg siker på han forstår . Du vil have det skidt selv bagefter hvis du bare gør det uden at have lyst .

Jamen jeg følte os alle mine følelser var fuldstændig væk til sidst for min kæreste , jeg overvejde faktisk i en periode om vi bare skulle stoppe her og så løse det på bedste måde med baby , men ejg er taknemmelig idag for at vi er blevet sammen , jeg ville have fortrudt det til jeg døde hvis vi var gået fra hinanden .

op med humøret søde og tænk på at det hele er "overstået" når den lille er i armene . 

Og i sidste ende tror jeg os din kæreste forstår dig - kan godt være det ikk virker sådan , men det er jeg sikker på . 

Anmeld

11. januar 2011

birthee

Nina Sophia skriver:

tak søde

tror desværre bare de der hormoner nogle gange gør os helt skøre i hovedet...   med hensyn til sex, så synes jeg bestemt ikke du bare skal få det overstået - det kan være han føler der mangler nærhed - og man kan godt være sammen uden at det nødvendigvis skal være med samleje!!! jeg har også haft det sådan under både denne og min graviditet med frederik... så jeg synes ikke du skal have sex, bare fordi han har lyst - det kan nærmest føles som et overgreb...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.