Pernille08 skriver:
Jeg kan kun sige jeg lige har været hele turen igennem , de sidsete 4 måneder af min graviditet , tror jeg vi havde sex ja max 3 gange .
Jeg synes bestemt ikk du skal lade dig presse , men i stedet forklare ham at lysten bare ikk er der lige nu , og det er jeg siker på han forstår . Du vil have det skidt selv bagefter hvis du bare gør det uden at have lyst .
Jamen jeg følte os alle mine følelser var fuldstændig væk til sidst for min kæreste , jeg overvejde faktisk i en periode om vi bare skulle stoppe her og så løse det på bedste måde med baby , men ejg er taknemmelig idag for at vi er blevet sammen , jeg ville have fortrudt det til jeg døde hvis vi var gået fra hinanden .
op med humøret søde og tænk på at det hele er "overstået" når den lille er i armene . 
Og i sidste ende tror jeg os din kæreste forstår dig
- kan godt være det ikk virker sådan , men det er jeg sikker på .
han siger at han forstår mig, men lidt efter spørg han jo igen, skal vi ikke hygge lidt?? og han prøver at lægge op til mig hele tiden og feks i forgårs havde jeg så ondt i lænden og ryggen at jeg næsten ikke kunne vende mig og havde det rigtig skidt, men det var han 'ligeglad' med, det forhindrede ham i hvert fald ikke i at forsætte med at prøve at lægge op til sex indtil jeg blev rigtig sur og sagde til ham; "vil du ikke godt lade hver skat, jeg har det ikke så godt"
Og lidt efter forsøger han igen..
Sidst vi 'prøvede hvor jeg ikke kunne holde det ud pga det gjorde ondt og jeg tvang mig selv til det og jeg næsten græd og sagde av hele tiden men det forhindrede ham i hvert fald ikke i at forsætte..
Aner ikke hvad jeg skal stille op, han lader til at have et andet forhold til det, han siger selv at jeg bare skal have det overstået så har jeg jo fri i en uge, og han nok skal skynde sig at blive færdig.
Skal jeg tage den op med ham iaften når han igen forsøger???
og så må vi blive uvenner?? 
Der er meget langt til terminen når det kører sådan her.. det er jo hver aften ..