hvorfor lige manden :( ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

NessaXenia

birthee skriver:

tror desværre bare de der hormoner nogle gange gør os helt skøre i hovedet...   med hensyn til sex, så synes jeg bestemt ikke du bare skal få det overstået - det kan være han føler der mangler nærhed - og man kan godt være sammen uden at det nødvendigvis skal være med samleje!!! jeg har også haft det sådan under både denne og min graviditet med frederik... så jeg synes ikke du skal have sex, bare fordi han har lyst - det kan nærmest føles som et overgreb...

sjovt du siger at det kan føles som overgreb, her den anden uge blev han så sur og skuffet at han var ligeglad med at jeg ikke havde lyst og syntes det gjorde ondt, han forsatte i nok 10 minutter mens jeg bed i en pude og sagde av av av og næsten var ved at tude, han valgte at stoppe efter 10 minutter da jeg var på randen til at græde da jeg virkelig ikke havde lyst..

Han forstår det ikke og syntes jeg skal 'få det overstået og jeg kan være i 'fred' i en uge igen'

aner ikke hvad jeg skal gøre, skal jeg sige NEJ! og så være uvenner med ham, han forstår det virkelig ikke og siger hver aften:

Så skal vi bare hygge imorgen!!????

jeg kan bare ikke, men det er vel et behov for ham, jeg kan slet ikke håndtere det, og bare tanken gør mig helt vildt ked af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

NessaXenia

Pernille08 skriver:

Jeg kan kun sige jeg lige har været hele turen igennem , de sidsete 4 måneder af min graviditet , tror jeg vi havde sex ja max 3 gange . 

Jeg synes bestemt ikk du skal lade dig presse , men i stedet forklare ham at lysten bare ikk er der lige nu , og det er jeg siker på han forstår . Du vil have det skidt selv bagefter hvis du bare gør det uden at have lyst .

Jamen jeg følte os alle mine følelser var fuldstændig væk til sidst for min kæreste , jeg overvejde faktisk i en periode om vi bare skulle stoppe her og så løse det på bedste måde med baby , men ejg er taknemmelig idag for at vi er blevet sammen , jeg ville have fortrudt det til jeg døde hvis vi var gået fra hinanden .

op med humøret søde og tænk på at det hele er "overstået" når den lille er i armene . 

Og i sidste ende tror jeg os din kæreste forstår dig - kan godt være det ikk virker sådan , men det er jeg sikker på . 

han siger at han forstår mig, men lidt efter spørg han jo igen, skal vi ikke hygge lidt?? og han prøver at lægge op til mig hele tiden og feks i forgårs havde jeg så ondt i lænden og ryggen at jeg næsten ikke kunne vende mig og havde det rigtig skidt, men det var han 'ligeglad' med, det forhindrede ham i hvert fald ikke i at forsætte med at prøve at lægge op til sex indtil jeg blev rigtig sur og sagde til ham; "vil du ikke godt lade hver skat, jeg har det ikke så godt"

Og lidt efter forsøger han igen..

Sidst vi 'prøvede hvor jeg ikke kunne holde det ud pga det gjorde ondt og jeg tvang mig selv til det og jeg næsten græd og sagde av hele tiden men det forhindrede ham i hvert fald ikke i at forsætte..

Aner ikke hvad jeg skal stille op, han lader til at have et andet forhold til det, han siger selv at jeg bare skal have det overstået så har jeg jo fri i en uge, og han nok skal skynde sig at blive færdig.

Skal jeg tage den op med ham iaften når han igen forsøger???
og så må vi blive uvenner??

Der er meget langt til terminen når det kører sådan her.. det er jo hver aften ..

Anmeld

12. januar 2011

NessaXenia

regalprime skriver:

Nej 14 dage inden ca fordi der var problemer med lille pigen. Men nu er det super igen.

Kan se du skriver om ikk løst til sex, hmm der havde jeg, men han vil helst ikk da han kunne mærke hun sparkede Så der blev jeg altid endnu mere sur

Men rolig søde det skal nok komme tilbage det hele

hm okay

glæder jeg mig til..

jah men min kæreste er pænt ligeglad med om vores pige sparker eller hvad...

Anmeld

12. januar 2011

Den lykkelige

Puha jeg synes godt nok han lyder meget uforstående og kold.. Ville slet ikke kunne have det godt med min kæreste hvis han var sådan..

Hos os er det lige omvendt.. Jeg vil gerne.. Han vil også gerne og vi gør det igså som normalt.. men han vil næsten ingen ting (altså stillinger) fordi han er så bange for at det gør ondt på mig, den lille eller sætter noget igang.. Det irritere mig rgtig meget for man høre jo fra alle at det ikke skader at have sex.. Men kan da godt se jeg buirde være lykkelig for hvordan min er.. det må være så hårdt for dig.. Og nok også derfor du ikke er så glad når han kommer hjem, fordi du bare ved hvad der venter..

Kan du ikke gøre noget for ham uden at det involvere dig?? Hvis du forstår  Så han får lettet trykket..

Men jeg kan godt forstå du bliver i dårlig humør når han kommer hjem hvis du ved at han er sådan hele tiden..
Mener da at kunne huske du engang tidlig i graviditeten oprettede tråd om det samme.. Er virkelig ked a på dine vegne at det ikke er blevet bedre..

Hvis det var mig ville jeg så bare være uvenner med ham.. Hvis han er lige glad med om hans kæreste er i smerter, så fortjener han ikke bedre.. Ja undskyld.. men synes jeg..

Anmeld

12. januar 2011

SussieThyssen

Nina Sophia skriver:

jeg er ved at være rigtig godt og grundigt træt af at sove af helvedes til, har så hamrende ondt i lænden og ryggen -  nattesøvn er en by i Rusland.

men aller allerværst er det altså at jeg er så glad og overskudsagtig hele dagen når man er på arbejde, fra 5.00 -15-16 stykker..

men ligså snart han træder ind af døren falder mit humør bare med 160 km/t og jeg har bare lyst til at tude og jeg kan slet ikke klare at han er kommet hjem  vi smser 1-2 gange imens han er på job og der glæder jeg mig rigtig meget til at se ham og vi er glade osv.

Forstår det virkelig ikke, jeg elsker ham og alt hvad vi har er perfekt for mig, men jeg er i så dårligt humør når han kommer hjem og han irritere mig bare så meget, alt hvad han gør har jeg lyst til at lave om..  Om aftnen er det bedre, men syntes snart det er for meget!

Jeg er i uge 23, og vi nyder at mærke lillepigen sparke selvom han hurtigt bliver træt af det i længden..

Jeg vil anbefale dig, at du sidst på dagen ser at få hvilet dig godt..evt. sørger for at få dig en skraber en times tid inden han kommer hjem.
Mon så ikke humøret er bedre til din stakkels mand kommer hjem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. januar 2011

NessaXenia

milopilo skriver:

Puha jeg synes godt nok han lyder meget uforstående og kold.. Ville slet ikke kunne have det godt med min kæreste hvis han var sådan..

Hos os er det lige omvendt.. Jeg vil gerne.. Han vil også gerne og vi gør det igså som normalt.. men han vil næsten ingen ting (altså stillinger) fordi han er så bange for at det gør ondt på mig, den lille eller sætter noget igang.. Det irritere mig rgtig meget for man høre jo fra alle at det ikke skader at have sex.. Men kan da godt se jeg buirde være lykkelig for hvordan min er.. det må være så hårdt for dig.. Og nok også derfor du ikke er så glad når han kommer hjem, fordi du bare ved hvad der venter..

Kan du ikke gøre noget for ham uden at det involvere dig?? Hvis du forstår  Så han får lettet trykket..

Men jeg kan godt forstå du bliver i dårlig humør når han kommer hjem hvis du ved at han er sådan hele tiden..
Mener da at kunne huske du engang tidlig i graviditeten oprettede tråd om det samme.. Er virkelig ked a på dine vegne at det ikke er blevet bedre..

Hvis det var mig ville jeg så bare være uvenner med ham.. Hvis han er lige glad med om hans kæreste er i smerter, så fortjener han ikke bedre.. Ja undskyld.. men synes jeg..

mese dér fandt du nok ud af hvorfor mit humør daler når han kommer hjem, jeg ved hvad der venter få timer efter han er hjemme..

Det med at jeg ikke har lyst til sex, men bare vil ligge og putte tæt og vi bare ligger og nusser og det ikke behøver at have sexuelle endelser, det kender han ikke noget til, han vil ha det skal være sex hver eneste gang jeg "tør" at ligge mig tæt velvidende at han begynder at rage på mig.. det burde være en simpel ting, men det er det ikke

Jeg må vel bare tage den op med ham i aften når han kommer hjem og han begynder at give klamme hentydninger til at have sex... for jeg kan simpelthen ikke gøre det der hvor han bare "voldtager" en mens man ligger og siger av med vand i øjnene...

Han har 'klaret sig selv' nogle gange, han er gået fra soveværelset i vrede og sat sig foran bærbaren og kommet tilbage 20 min efter og så er han "glad" men det virker så forkert, på den anden side nødvendigt..

Anmeld

12. januar 2011

NessaXenia

SussieThyssen skriver:

Jeg vil anbefale dig, at du sidst på dagen ser at få hvilet dig godt..evt. sørger for at få dig en skraber en times tid inden han kommer hjem.
Mon så ikke humøret er bedre til din stakkels mand kommer hjem.

Kærligst
Sussie

det gør jeg også hver eneste dag.. altså sover en 1½ times tid ved 13-14 tiden..

så jeg ikke er så træt som jeg ellers havde været..

Men når du skriver stakkels mand, mener du så at jeg skal have sex med ham selvom det føles som overgreb og jeg bare venter i smerte og overgrebsfølelse på han er færdig, jeg kan jo ikke nyde sexen med ham ??

Anmeld

12. januar 2011

mortilnoahogmelina

Nina Sophia skriver:

han siger at han forstår mig, men lidt efter spørg han jo igen, skal vi ikke hygge lidt?? og han prøver at lægge op til mig hele tiden og feks i forgårs havde jeg så ondt i lænden og ryggen at jeg næsten ikke kunne vende mig og havde det rigtig skidt, men det var han 'ligeglad' med, det forhindrede ham i hvert fald ikke i at forsætte med at prøve at lægge op til sex indtil jeg blev rigtig sur og sagde til ham; "vil du ikke godt lade hver skat, jeg har det ikke så godt"

Og lidt efter forsøger han igen..

Sidst vi 'prøvede hvor jeg ikke kunne holde det ud pga det gjorde ondt og jeg tvang mig selv til det og jeg næsten græd og sagde av hele tiden men det forhindrede ham i hvert fald ikke i at forsætte..

Aner ikke hvad jeg skal stille op, han lader til at have et andet forhold til det, han siger selv at jeg bare skal have det overstået så har jeg jo fri i en uge, og han nok skal skynde sig at blive færdig.

Skal jeg tage den op med ham iaften når han igen forsøger???
og så må vi blive uvenner??

Der er meget langt til terminen når det kører sådan her.. det er jo hver aften ..

puha , ja den er ikk særlig rar at skulle tackle .  - men havde det været mig havde jeg taget den op med ham når han ligger op til noget næste gang . for du skal ikk bare have det overstået , det er der jo ingen nydelse i fra hverken din eller hans side . 

og sex skal man jo helst nyde , ellers er der ingen grund til at have sex . 

jeg havde ikk bare fået det i

overstået , for som du selv siger du græder imens , og det er ikk fair hverken for dig eller ham .

han må os forstå og respektere at sex er en by i rusland imens du er gravid , han vil jo super gerne have baby os 

jeg håber i får det løst søde .

Anmeld

12. januar 2011

Den lykkelige

Nina Sophia skriver:

mese dér fandt du nok ud af hvorfor mit humør daler når han kommer hjem, jeg ved hvad der venter få timer efter han er hjemme..

Det med at jeg ikke har lyst til sex, men bare vil ligge og putte tæt og vi bare ligger og nusser og det ikke behøver at have sexuelle endelser, det kender han ikke noget til, han vil ha det skal være sex hver eneste gang jeg "tør" at ligge mig tæt velvidende at han begynder at rage på mig.. det burde være en simpel ting, men det er det ikke

Jeg må vel bare tage den op med ham i aften når han kommer hjem og han begynder at give klamme hentydninger til at have sex... for jeg kan simpelthen ikke gøre det der hvor han bare "voldtager" en mens man ligger og siger av med vand i øjnene...

Han har 'klaret sig selv' nogle gange, han er gået fra soveværelset i vrede og sat sig foran bærbaren og kommet tilbage 20 min efter og så er han "glad" men det virker så forkert, på den anden side nødvendigt..

Puha lyder bare så trist og ubehageligt!!

Du skal bestemt ikke lade dig "voldtage".. Forstår slet ikke han kan se på du ligger der og bider i puden for ikke at græde.. Bliver sku helt ked af det på dine vegne!!!

Også fordi du bære hans barn.. han må da have lidt forståelse for at tingene ikke er som før, men jo nok skal ændre sig.. det er jo ikke resten af livet.. Kan virkelig godt forstå du er trist når det bliver eftermiddag og du ved du skal det igennem igen

Anmeld

12. januar 2011

SussieThyssen

Nina Sophia skriver:

det gør jeg også hver eneste dag.. altså sover en 1½ times tid ved 13-14 tiden..

så jeg ikke er så træt som jeg ellers havde været..

Men når du skriver stakkels mand, mener du så at jeg skal have sex med ham selvom det føles som overgreb og jeg bare venter i smerte og overgrebsfølelse på han er færdig, jeg kan jo ikke nyde sexen med ham ??

Ehh nej..jeg snakker slet ikke om sex..jeg svarede jo kun på dit allerførste indlæg i tråden.

Vedr. sex..ja så skal du naturligvis ikke dyrke sex, hvis du ikke har lyst.
Han må se at blive så voksen, at han må leve uden i den tid det nu varer.
Jeg har heller aldrig haft særligt lyst til sex under mine graviditeter, og så måtte manden blive tyk bag ørerne og vente til jeg forbarmede mig over ham.
Men få en god snak med ham om det, uden at skælde ud, og uden at tude.
Forklar ham, at sådan er der mange kvinder der har det, og at det går over igen, men at han må se at leve med det, den tid det nu varer.
Du må også sige til ham, at det kan godt være, at det ikke var det, han havde forestillet sig i forbindelse med det at blive far, men sådan er det nu engang.
Det du har brug for er forståelse og ikke pres, for det gør det meget værre.
Og så må du til gengæld engang imellem være ekstra sød ved ham.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.