karantæne for dagpenge... hvad gør jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Plysbjørnen

Ja, men det kan man jo også i banken

Ikke nødvendigvis. min bank ville i hvert fald aldrig gå med til hvis jeg lige pludselig manglede 3 ugers løn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Pige2009

StephanieJ skriver:

Hehe, det skal du ikke beklage

Nu forstår vi i hvert fald hinanden

Anmeld

14. januar 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

Jeg har været selvstændig i 9 mdr. Men da jeg nu er gravid og kæresten er skredet kan jeg ikke overskue det hele.

Har derfor valgt at lukke mit firma ned. Jeg er i 28 uge og har nu søgt om dagpenge. Det kommer jeg dog i karantæne i 3 uger og får først penge sidst i februar måned!!!

Er der nogle af jer der ved om man kan få hjælp af kommunen eller andre steder???

Har jo regninger, husleje og en stordreng der også skal have mad.......     kan da ikke leve af ingenting i over en måned???

Er der ingen midler tilovers fra firmaet

Anmeld

14. januar 2011

Pige2009

BBK skriver:

Ikke nødvendigvis. min bank ville i hvert fald aldrig gå med til hvis jeg lige pludselig manglede 3 ugers løn.

Hvis det kun var midlertidigt, så tror jeg de fleste banker er fleksible. Har lige talt med både min far og hans kammerat, som styrer hver deres bank og de ville ikke tøve et sekund med at give et sådant midlertidigt lån eller kassekredit

Anmeld

14. januar 2011

Plysbjørnen

Baagøe skriver:

Hvis det kun var midlertidigt, så tror jeg de fleste banker er fleksible. Har lige talt med både min far og hans kammerat, som styrer hver deres bank og de ville ikke tøve et sekund med at give et sådant midlertidigt lån eller kassekredit

tja min vil ikke. Men okay de er heller ikke til at samarbejde med.

Anmeld

15. januar 2011

Pige2009

BBK skriver:

tja min vil ikke. Men okay de er heller ikke til at samarbejde med.

Ja, de er nok meget forskellige, men i bund og grund afhænger det jo helt af ens rådgiver og ikke så meget selve banken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.