Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Ja, men så er det jo også kun et lån
Ja, men så er det jo også kun et lån
Jo jo, men hun kan stadig få penge der fra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KaLee skriver: Når hun er berettet til dagpenge, men skal over en karantænesats, så mener jeg ikke at hun kan få kontanthjælp indtil da.. LØsningen må være at høre banken om de kan hjælp med et mindre lån. Alternativet er engangsydelse, men behandlingstiden er nok over 3 uger... og så er det ellers at leve småt i de næste måneder..
Når hun er berettet til dagpenge, men skal over en karantænesats, så mener jeg ikke at hun kan få kontanthjælp indtil da..
LØsningen må være at høre banken om de kan hjælp med et mindre lån. Alternativet er engangsydelse, men behandlingstiden er nok over 3 uger...
og så er det ellers at leve småt i de næste måneder..
Jo det kan man godt, det skal bare betales tilbage igen
Jeanne skriver: Jo det kan man godt, det skal bare betales tilbage igen
Læs hvad jeg skriver andetsteds i tråden.. ;-)
Så hedder det ikke kontanthjælp, men lån :-)
KaLee skriver: Læs hvad jeg skriver andetsteds i tråden.. ;-) Så hedder det ikke kontanthjælp, men lån :-)
Det er vist bare et spørgsmål om semantik Og jeg så det bagefter
Det kan man altså godt. Jeg sagde selv op fra et job sidste år og der fik jeg karentæne og kunne derfor ikke får KH, men jeg kunne så få KH som så skal betales tilbage - skide surt, men den eneste løsning der var!
Det kan man altså godt.
Jeg sagde selv op fra et job sidste år og der fik jeg karentæne og kunne derfor ikke får KH, men jeg kunne så få KH som så skal betales tilbage - skide surt, men den eneste løsning der var!
Ja, men det er jo så et KH-lån og ikke reel KH
Baagøe skriver: Ja, men det er jo så et KH-lån og ikke reel KH
Ja det er selvfølgelig rigtigt, forstod det som om du mente at man overhovedet ikke kunne få nogen form for KH
StephanieJ skriver: Ja det er selvfølgelig rigtigt, forstod det som om du mente at man overhovedet ikke kunne få nogen form for KH
Min formulering var vist heller ikke optimal. Jeg beklager
BBK skriver: Jo jo, men hun kan stadig få penge der fra
Ja, men det kan man jo også i banken
Baagøe skriver: Min formulering var vist heller ikke optimal. Jeg beklager
Hehe, det skal du ikke beklage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128