Gaaab det er kedeligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

ooo

AnneBJ skriver:

Jeg fik den lavet på Kolding sygehus. Jeg skulle drikke 2,5 dl. sukkervand. Det var en smule tykkere end almindeligt vand, ikke meget.
Det smagte lidt som sådan noget børnemedicin, altså enormt sødt men ikke decideret grimt.

Jeg skulle faste fra kl. 23 aftenen inden, men måtte gerne drikke en smule vand, også om natten og til tandbørstning om morgenen.

Så var det bare at vente. I ventetiden (2 timer) måtte jeg drikke ca. et glas vand.

Efter de to timer fik jeg taget en blodprøve i armen og ville kun blive ringet op hvis der var sukkersyge at finde.

Havde det temmelig skidt efter prøven var taget. Spiste toast med syltetøj og drak noget sodavand og fik det hurtigt meget bedre.

Jeg har nemlig hørt om flere der får det dårligt, men mon ikke det nærmere er af ikke at spise i længere tid, end det er af det der sukkervand. Jeg er nemlig blevet ret afhængig af mine måltider, hvis jeg bliver bare det mindste sulten, så kaster jeg op. Det er vist det jeg er mest nervøs for, ikke at måtte spise når jeg bliver sulten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

AnneBJ

Metchen skriver:

Jeg har nemlig hørt om flere der får det dårligt, men mon ikke det nærmere er af ikke at spise i længere tid, end det er af det der sukkervand. Jeg er nemlig blevet ret afhængig af mine måltider, hvis jeg bliver bare det mindste sulten, så kaster jeg op. Det er vist det jeg er mest nervøs for, ikke at måtte spise når jeg bliver sulten.

Nu ved jeg ikke hvornår du skal have lavet testen - altså hvor langt du er, og hvor god chancen for kvalmen er forsvundet den er

Jeg var 29 uger henne, og var endelig ovre kvalme der varede til uge 26. Jeg havde ikke problemer med det, kun ligesom hvis jeg skulle være fastende før graviditeten, der bliver man jo også utilpas til sidst.

Hvis det er helt galt i dagene op til, ville jeg aflyse belastningen og forklare sagen for læge og/eller JM.. Det kan nemlig klares på en nemmere, men mig bekendt dyrere, måde

Anmeld

12. januar 2011

JustMe

Amso skriver:

Det da altid noget du har en anden mulighed for at genneføre testen - hvis det går galt ved lægen..

Hehe, du er såmen nok ikke den eneste.. Graviditeten gør det heller ikke lettere ikke at blive dårlig.

Ja, det er rart at have en "backup". Men ja, jeg er helt sikkert ikke en af de gravide med de værste betingelser, men det føles bestemt ikke sjovt, når man står midt i det, selvom andre har det værre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.