Gaaab det er kedeligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.731 visninger
32 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Thereseh

Og det er ikk engang startet endnu. Sidder påHvidovre og skal ha lavet glucosebelastning. Jeg er vildt sulten - Lissom de fem andre kvinder der sidder i lokalet. Sprængfarlig bombe :-) ha ha. Godt jeg har en bog med ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Den lykkelige

Thereseh skriver:

Og det er ikk engang startet endnu. Sidder påHvidovre og skal ha lavet glucosebelastning. Jeg er vildt sulten - Lissom de fem andre kvinder der sidder i lokalet. Sprængfarlig bombe :-) ha ha. Godt jeg har en bog med ;-)

Puha jeg har også lige fået lavet min sidste.. fik også en tidlig i graviditeten.. Synes næsten vente tiden var den værste!!

Anmeld

11. januar 2011

Thereseh

milopilo skriver:

Puha jeg har også lige fået lavet min sidste.. fik også en tidlig i graviditeten.. Synes næsten vente tiden var den værste!!

Bvadr, og det dér væske smager bare i lang tid efter....

Men tallet lå på 7,2, så jeg er helt normal. Skønt 

Anmeld

12. januar 2011

Amso

Jeg fik lavet min hos lægen, af samme grund -ventetiden er bare sååååå lang..!!  Satte mig så ud i bilen og sov.. hahaha. Så gik tiden lidt hurtigere...  

Anmeld

12. januar 2011

Thereseh

Amso skriver:

Jeg fik lavet min hos lægen, af samme grund -ventetiden er bare sååååå lang..!!  Satte mig så ud i bilen og sov.. hahaha. Så gik tiden lidt hurtigere...  

Årh, dejligt. Vi fik streng besked på at vi ikke måtte sove !?? Ved ikke hvorfor... 

Anmeld

12. januar 2011

AnneBJ

Amso skriver:

Nej..?! man må da ikke sove...

Anyway, jeg synes også ventetiden var dræbende!! Sukkervandet synes jeg dog ikke var slemt, havde forventet noget meget værre!

TS: dejligt du blev "frikendt"

Anmeld

12. januar 2011

ooo

Jeg skal også have sådan en glucosetest, og er ret nysgerrig efter at vide hvad det egentlig er?

Kan du forklare hvad det indebærer?

Anmeld

12. januar 2011

Amso

Thereseh skriver:

Årh, dejligt. Vi fik streng besked på at vi ikke måtte sove !?? Ved ikke hvorfor... 

Sagde nu også bare jeg gik ud for at hvile mig lidt. Sagde til mig at det eneste jeg ikke måtte var at rende for meget rundt.. Men det gik nu fint.. hehe..

Anmeld

12. januar 2011

Thereseh

Metchen skriver:

Jeg skal også have sådan en glucosetest, og er ret nysgerrig efter at vide hvad det egentlig er?

Kan du forklare hvad det indebærer?

Du møder op på hospitalet, jeg mødte på Hvidovre, på fastende hjerte. Dvs. du ikke har drukket eller spist siden kl 22 aftenen før. 

Du får udleveret godt 3-4 dl sukkervand, som smager lidt af modelervoks og er ret svært at få ned. Nogen synes det hjælper at putte citronsaft i. 

Du må i alt ha drukket 2 glas almindeligt vand, så hvis du har kunnet holde dig uden vand siden kl 22, kan du skylde sukkervandet ned med et glas vand. 

Derefter skal du veeeeeeeeeeeeente i 2 timer, og når de er gået, får du taget en blodprøve i øret - et lille prik. 

Du får med det samme (på hvidovre i hvert tilfælde) at vide om du er "normal" eller skal ha taget flere undersøgelser 

Anmeld

12. januar 2011

Amso

AnneBJ skriver:

Nej..?! man må da ikke sove...

Anyway, jeg synes også ventetiden var dræbende!! Sukkervandet synes jeg dog ikke var slemt, havde forventet noget meget værre!

TS: dejligt du blev "frikendt"

Jeg havde også forventet sukervandet var værre.... Hmm. mærkeligt. de sagde da ikke noget til mig, da jeg sagde jeg ville gå ud i bilen for at hvile mig...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.