Vand i benene... nu med billeder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

DK

june1987 skriver:

hold da op :O

jeg er glad for jeg ikke er gravid :O

He he he... I morgen eftermiddag vil jeg heller ikke være gravid mere. Kl. 15 kan veerne godt begynde! Så skal det dælme også være slut med alt det pjat

By the way... fint nyt profilbillede du har fået dig! Du bliver jo så smækker lækker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

june1987

DK skriver:

He he he... I morgen eftermiddag vil jeg heller ikke være gravid mere. Kl. 15 kan veerne godt begynde! Så skal det dælme også være slut med alt det pjat

By the way... fint nyt profilbillede du har fået dig! Du bliver jo så smækker lækker!

det kan jeg fandme godt forstå da :O det må godt nok være træls. jeg krydser alt hvad jeg overhovedet kan for dig  du fortjener det 

jamen tusind tak skal du have da bliver helt flov

- men helt sikkert det er den rette vej i stedet for at blive større 

Anmeld

11. januar 2011

Rosa

Jeg vil blot vise mine UTROLIGT skønne ben, pt! Det bliver værre og værre for hver dag i øjeblikket synes jeg.

He he he... Jeg har haft støvler på til knæene, så de her mærker er kun fra mine strømper/bukser! Det er utroligt som de er hævet op, af blot en kort tur ind og handle! Det ligner næsten sådan akut appelsinhud på underbenene  Det skal lige siges at det tykke IKKE er min læg, det tykke starter ca. 8 cm. over anklen!

Men det er flot, ikke?

Hihi, hvor ser du ud  Tænk engang at dine smukke stænger også kan se sådan ud  Og uhh jeg kan huske det!!! 

Jeg vil varmt anbefale denne løsning (det var vidst iøvrigt dig jeg snakkede med):

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. januar 2011

DK

Rosa skriver:

Hihi, hvor ser du ud  Tænk engang at dine smukke stænger også kan se sådan ud  Og uhh jeg kan huske det!!! 

Jeg vil varmt anbefale denne løsning (det var vidst iøvrigt dig jeg snakkede med):

Så utrolig smukt!!

Anmeld

11. januar 2011

Lou87

june1987 skriver:

puha nogen fødder :O skræk

Ja .. det var sku også som en skræk!!
Gjorde sku naaaas!! Håber ikk jeg får det sådan næste gang også.

Anmeld

11. januar 2011

Lou87

DK skriver:

Jeg mener at det bliver værst om sommeren fordi det er så varmt! Så måske du skulle satse på at blive gravid om vinteren?

Mine store støvler sidder pt RET GODT fast når vi har været ude og gå. Så er det kun Mikkel der kan hive dem af mig, og jeg står som en anden hest der bliver beskoet mens han aser og maser, ha ha ... Så utrolig feminint!

Ja det overvejer jeg også.. smiler..
For det andet der er da ikk til og holde ud en gang mere.. !! PUHA!!

Jeg kan godt lige forestille mig dig stå der som en eller anden hest, hahahahaha ... åhh ja - den feminime ynde er bare SÅ langt væk i den højgravide periode synes jeg

Anmeld

11. januar 2011

DK

Lou87 skriver:

Ja det overvejer jeg også.. smiler..
For det andet der er da ikk til og holde ud en gang mere.. !! PUHA!!

Jeg kan godt lige forestille mig dig stå der som en eller anden hest, hahahahaha ... åhh ja - den feminime ynde er bare SÅ langt væk i den højgravide periode synes jeg

Ja ynde er der ikke meget af!!

Anmeld

11. januar 2011

Lou87

DK skriver:

Ja ynde er der ikke meget af!!

Nej det er vidst et fremmedord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.