Vand i benene... nu med billeder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

DK

AnneBJ skriver:

Ved at ved mistanke om SSF siger man, at væsken ingen betydning har, hvis blot den forsvinder, eller mindskes betragteligt henover natten...

Det lyder fint med lægeopkald torsdag, der er ingen grund til at male fanden på væggen, ville bare lige gøre dig opmærksom på det!

Super! Jamen altså det bliver også bedre hen over natten, men det går ikke væk! Altså mine ben ser ikke ud som på billedet om morgenen! Men de er stadig "vandede" i forhold til normalen!

Ihh det er så dejligt at der er nogen der holder lidt øje med mig! TAK!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Lou87

DK skriver:

Jeg vil blot vise mine UTROLIGT skønne ben, pt! Det bliver værre og værre for hver dag i øjeblikket synes jeg.

He he he... Jeg har haft støvler på til knæene, så de her mærker er kun fra mine strømper/bukser! Det er utroligt som de er hævet op, af blot en kort tur ind og handle! Det ligner næsten sådan akut appelsinhud på underbenene  Det skal lige siges at det tykke IKKE er min læg, det tykke starter ca. 8 cm. over anklen!

Men det er flot, ikke?

Åhh føler sådan med dig
Hehe..
Lige et lille billede af mine stakkels fødder fra i sommers da jeg var gravid.. og havde også vand helt op i låret.. suk!!

Blot så du ikk var alene

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. januar 2011

AnneBJ

Lou87 skriver:

Åhh føler sådan med dig
Hehe..
Lige et lille billede af mine stakkels fødder fra i sommers da jeg var gravid.. og havde også vand helt op i låret.. suk!!

Blot så du ikk var alene

Fååårk mand!!!

Anmeld

10. januar 2011

Lou87

AnneBJ skriver:

Fååårk mand!!!

I KNOW!! Det gjorde lige så ondt som det ser ud!!

Anmeld

10. januar 2011

DK

Lou87 skriver:

Åhh føler sådan med dig
Hehe..

Blot så du ikk var alene

OMG!! Ja så slemme er mine da heldigvis ikke endnu! Jeg kan godt forstå at det der må have gjort niller naller! Jeg er da bare heldig at jeg ikke er gravid om sommeren!!!

Anmeld

10. januar 2011

Lou87

DK skriver:

OMG!! Ja så slemme er mine da heldigvis ikke endnu! Jeg kan godt forstå at det der må have gjort niller naller! Jeg er da bare heldig at jeg ikke er gravid om sommeren!!!

Krydser fingre for dine ikk blir så slemme
og nej tror bestemt heller ikk at den varme i sommers gjorde det bedre.. puha ku næsten ik gå!!

Tør faktisk ikk tænke på hvis jeg næste gang er gravid om vinteren og de hæver på samme måde...
Kunne kun ha klip klappere på i sommers... Og det er sku noget koldt om vinteren

Anmeld

11. januar 2011

Diana...

DK skriver:

Tja... pt er jeg hævet døgnet rundt! Jeg ligger med mine ben opad om natten når jeg sover, så er det ikke helt så slemt om morgenen!

Men jeg håber da at vandet kan veje en...  bum bum 3-4 kg måske? Er det for optimistisk? Jeg aaaner det ikke! Det er så svært at vurdere hvor meget vand der rent faktisk er, det er jo godt fordelt! Jeg havde ikke sådan vand i kroppen med Kirstine, så jeg er lidt på bar bund med hvor meget mon det rent faktisk vejer!

Jeg synes altid man høre at det vejer en del det vand. Bare den smugle jeg har i hænderne en gang i mellem synes jeg er RØV irriterende og gør hænderne helt ømme he he. Nåå håber det forsvinder hurtigt når du har født. 

Kram

Anmeld

11. januar 2011

june1987

hold da op :O

jeg er glad for jeg ikke er gravid :O

Anmeld

11. januar 2011

june1987

Lou87 skriver:

Åhh føler sådan med dig
Hehe..

Blot så du ikk var alene

puha nogen fødder :O skræk

Anmeld

11. januar 2011

DK

Lou87 skriver:

Krydser fingre for dine ikk blir så slemme
og nej tror bestemt heller ikk at den varme i sommers gjorde det bedre.. puha ku næsten ik gå!!

Tør faktisk ikk tænke på hvis jeg næste gang er gravid om vinteren og de hæver på samme måde...
Kunne kun ha klip klappere på i sommers... Og det er sku noget koldt om vinteren

Jeg mener at det bliver værst om sommeren fordi det er så varmt! Så måske du skulle satse på at blive gravid om vinteren?

Mine store støvler sidder pt RET GODT fast når vi har været ude og gå. Så er det kun Mikkel der kan hive dem af mig, og jeg står som en anden hest der bliver beskoet mens han aser og maser, ha ha ... Så utrolig feminint!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.