Vand i benene... nu med billeder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Diana...

Ej hvor vild, hvor har du meget vand i benene. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

DK

Diana... skriver:

Ej hvor vild, hvor har du meget vand i benene. 

Og i hænderne! Og i hovedet. Overalt! Men det ses bare tydligt i pusselankerne!

Anmeld

10. januar 2011

Diana...

DK skriver:

Og i hænderne! Og i hovedet. Overalt! Men det ses bare tydligt i pusselankerne!

Altså når man tænker på alt det vand er det jo ikke meget du har taget på. Det bliver rart at komme af med det især når det er så meget. Jeg kan have LIDT i hænderne nogen gange om aften men det er jo ingen ting forhold til dette, du må da være rigtig plaget af det? 

Anmeld

10. januar 2011

Bavianis

Det er da pisse frækt med sådan et par køller!

Ej pjat - du er så lækker, så der skal sgu være NOGET prego ved din krop der er lidt opsvulmet, behåret eller skævt

Anmeld

10. januar 2011

DK

Diana... skriver:

Altså når man tænker på alt det vand er det jo ikke meget du har taget på. Det bliver rart at komme af med det især når det er så meget. Jeg kan have LIDT i hænderne nogen gange om aften men det er jo ingen ting forhold til dette, du må da være rigtig plaget af det? 

Tja... pt er jeg hævet døgnet rundt! Jeg ligger med mine ben opad om natten når jeg sover, så er det ikke helt så slemt om morgenen!

Men jeg håber da at vandet kan veje en...  bum bum 3-4 kg måske? Er det for optimistisk? Jeg aaaner det ikke! Det er så svært at vurdere hvor meget vand der rent faktisk er, det er jo godt fordelt! Jeg havde ikke sådan vand i kroppen med Kirstine, så jeg er lidt på bar bund med hvor meget mon det rent faktisk vejer!

Anmeld

10. januar 2011

DK

Bavianis skriver:

Det er da pisse frækt med sådan et par køller!

Ej pjat - du er så lækker, så der skal sgu være NOGET prego ved din krop der er lidt opsvulmet, behåret eller skævt

Det er nemlig SUPER frækt! Især foldemærker osv. fra bukserne! Om morgenen har jeg sådan foldemærker OVERALT på kroppen, fordi jeg halvt ligger på en dyne om natten. Selv hen over brystet og på overarmene er der smukke aftegninger af dyne! Så ligner jeg en stor appelsin

Altså jeg har jo heller ikke kunne passe ringe på pølsefingrene siden engang først i september mener jeg!

Anmeld

10. januar 2011

AnneBJ

DK skriver:

Tja... pt er jeg hævet døgnet rundt! Jeg ligger med mine ben opad om natten når jeg sover, så er det ikke helt så slemt om morgenen!

Men jeg håber da at vandet kan veje en...  bum bum 3-4 kg måske? Er det for optimistisk? Jeg aaaner det ikke! Det er så svært at vurdere hvor meget vand der rent faktisk er, det er jo godt fordelt! Jeg havde ikke sådan vand i kroppen med Kirstine, så jeg er lidt på bar bund med hvor meget mon det rent faktisk vejer!

Øhm altså det vand der, skal jo gerne forsvinde henover natten... Nu tænker jeg lige igen på dit blodtryk.....

I øvrigt, så har mine "før-graviditets-ben" også den form og tykkelse, så vær du bare glad for du normalt har stanglækre stænger!!

Anmeld

10. januar 2011

DK

AnneBJ skriver:

Øhm altså det vand der, skal jo gerne forsvinde henover natten... Nu tænker jeg lige igen på dit blodtryk.....

I øvrigt, så har mine "før-graviditets-ben" også den form og tykkelse, så vær du bare glad for du normalt har stanglækre stænger!!

Hmm... Skal det?

Hvis det bliver ved LOVER jeg at ringe til lægen torsdag morgen og spørge om det er okay, eller om jeg skal komme til blodtryks-test!

Jeg har jo normalt sådan ret tynde kylling-ben, så det er noget helt nyt for mig med køller, ha ha 

Anmeld

10. januar 2011

Nanastep

Hold da op haha ..

Anmeld

10. januar 2011

AnneBJ

DK skriver:

Hmm... Skal det?

Hvis det bliver ved LOVER jeg at ringe til lægen torsdag morgen og spørge om det er okay, eller om jeg skal komme til blodtryks-test!

Jeg har jo normalt sådan ret tynde kylling-ben, så det er noget helt nyt for mig med køller, ha ha 

Ved at ved mistanke om SSF siger man, at væsken ingen betydning har, hvis blot den forsvinder, eller mindskes betragteligt henover natten...

Det lyder fint med lægeopkald torsdag, der er ingen grund til at male fanden på væggen, ville bare lige gøre dig opmærksom på det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.