Vand i benene... nu med billeder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.821 visninger
37 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

DK

Jeg vil blot vise mine UTROLIGT skønne ben, pt! Det bliver værre og værre for hver dag i øjeblikket synes jeg.

He he he... Jeg har haft støvler på til knæene, så de her mærker er kun fra mine strømper/bukser! Det er utroligt som de er hævet op, af blot en kort tur ind og handle! Det ligner næsten sådan akut appelsinhud på underbenene  Det skal lige siges at det tykke IKKE er min læg, det tykke starter ca. 8 cm. over anklen!

Men det er flot, ikke?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Mor-til-asta-09

DK skriver:

Jeg vil blot vise mine UTROLIGT skønne ben, pt! Det bliver værre og værre for hver dag i øjeblikket synes jeg.

He he he... Jeg har haft støvler på til knæene, så de her mærker er kun fra mine strømper/bukser! Det er utroligt som de er hævet op, af blot en kort tur ind og handle! Det ligner næsten sådan akut appelsinhud på underbenene 

Men det er flot, ikke?

Åh det kender jeg godt.. døjede med det samme da jeg var gravid.. lignede jo en helt luftballon

Anmeld

10. januar 2011

majnr2

Jo meget flot hihi

Anmeld

10. januar 2011

Caroline86

ihh, hvor det klæder dig, Ditte hahaha!

Godt bimmeren snart kommer ud så den væske kan forsvinde igen!

Anmeld

10. januar 2011

LR85

stakkels dig, håber det er til a holde ud.

Op med benene med dig

Anmeld

10. januar 2011

DK

Caroline86 skriver:

ihh, hvor det klæder dig, Ditte hahaha!

Godt bimmeren snart kommer ud så den væske kan forsvinde igen!

Ja jeg er også UTROLIG glad for det!!!

Gad vide hvad massefylden/vægten af den slags er? Så har man jo måske ikke taget heeelt så meget på trods alt

Anmeld

10. januar 2011

Caroline86

DK skriver:

Ja jeg er også UTROLIG glad for det!!!

Gad vide hvad massefylden/vægten af den slags er? Så har man jo måske ikke taget heeelt så meget på trods alt

det kan du finde ud af! du tager en spand og fylder med vand (måler selvfølgelig hvor meget) og så stikker du fusselanken derned og måler igen bagefter hvor meget vand der er tilbage. Det vand der er forsvundet er massen af dit ben selvfølgelig er der også lidt der bare er ben, meeeen

Anmeld

10. januar 2011

Mormilla

du har godt nok meget vand i dine ben... Jeg havde det os men har nu fået støttestrømper og det har hjulpet meget...

Anmeld

10. januar 2011

DK

Mormilla skriver:

du har godt nok meget vand i dine ben... Jeg havde det os men har nu fået støttestrømper og det har hjulpet meget...

Tja... altså jeg tror ikke jeg vil investere/bøvle med at finde støtte strømper nu. Jeg er jo 38+5, så jeg vil ikke kunne nå at bruge det så meget.

Jeg tænker at efter eksamen onsdag, så kan jeg jo ligge på sofaen hele dagen med benene i vejret og så hjælper det nok på det. Jeg tror det er fordi jeg sidder ved skrivebordet hele dagen pt, at det er blevet så slemt!

Anmeld

10. januar 2011

Mormilla

DK skriver:

Tja... altså jeg tror ikke jeg vil investere/bøvle med at finde støtte strømper nu. Jeg er jo 38+5, så jeg vil ikke kunne nå at bruge det så meget.

Jeg tænker at efter eksamen onsdag, så kan jeg jo ligge på sofaen hele dagen med benene i vejret og så hjælper det nok på det. Jeg tror det er fordi jeg sidder ved skrivebordet hele dagen pt, at det er blevet så slemt!

Tænkte heller ikke at du skulle købe støttestrømper. Men det er nok en go ide at du får de ben lidt op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.