Jer der gerne vil tabe jer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

signe.

ESB. skriver:

Du skal intet undvære jo...man må meget gerne mere end en halv time dagligt..

okay tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Svei

Mor-til-Hasse skriver:

okay tak

Så lidt da... glæder mig godt nok også til jeg får mere tid til motion..

Anmeld

10. januar 2011

signe.

ESB. skriver:

Så lidt da... glæder mig godt nok også til jeg får mere tid til motion..

ja man kan ikke lige tage en løbetur når man selv lige har lyst hehe...

Anmeld

10. januar 2011

Nalle

Opper den lige en gang

Anmeld

11. januar 2011

Becks

Nalle skriver:

Hvad spiser i, i løbet af en dag?
Hvor meget træner i?
Hvor tit træner i?

Er egenligt bare nysgerrig, da jeg selv startede i mandags

Jeg spiser:

Morgen: 1 dl. youghurt natural eller en skive rugbrød med mager ost. Vand og 1 glas skummetmælk

Formiddag: 1 knækbrød og et æble

Frokost: 1½ skive rugbrød gerne med hamburgerryg, leverpostej dgs (den grønne slagter), kylling pålæg. Af grønt til snitterne, spiser jeg agurk, tomat og peberfrugt

Mellemmåltid: Frugt

Aften: Den uge hvor jeg arbejder er det 1 kop suppe (knorr koppen) eller 3 knækbrød eller en salat
Den uge jeg ikke arbejder er det lidt fuldkorns pasta eller fuldkorns ris, kylling eller svinekød og grøntsager. (Jeg arbejder om aftenen)

Motion: Den uge hvor jeg arbejder, laver jeg ikke motion udover det jeg får på jobbet. Cykler til og fra arbejde, arbejder i hjemmeplejen, så får løftet, gået op af trapper osv. en del.
Den uge hvor jeg ikke arbejder, har jeg et trænings program herhjemme jeg laver om morgenen..

Anmeld

11. januar 2011

Nalle

Tutter skriver:

Jeg spiser:

Morgen: 1 dl. youghurt natural eller en skive rugbrød med mager ost. Vand og 1 glas skummetmælk

Formiddag: 1 knækbrød og et æble

Frokost: 1½ skive rugbrød gerne med hamburgerryg, leverpostej dgs (den grønne slagter), kylling pålæg. Af grønt til snitterne, spiser jeg agurk, tomat og peberfrugt

Mellemmåltid: Frugt

Aften: Den uge hvor jeg arbejder er det 1 kop suppe (knorr koppen) eller 3 knækbrød eller en salat
Den uge jeg ikke arbejder er det lidt fuldkorns pasta eller fuldkorns ris, kylling eller svinekød og grøntsager. (Jeg arbejder om aftenen)

Motion: Den uge hvor jeg arbejder, laver jeg ikke motion udover det jeg får på jobbet. Cykler til og fra arbejde, arbejder i hjemmeplejen, så får løftet, gået op af trapper osv. en del.
Den uge hvor jeg ikke arbejder, har jeg et trænings program herhjemme jeg laver om morgenen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.