Jer der gerne vil tabe jer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.679 visninger
35 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Nalle

Hvad spiser i, i løbet af en dag?
Hvor meget træner i?
Hvor tit træner i?

Er egenligt bare nysgerrig, da jeg selv startede i mandags

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Mai-pigen

Jeg vil meget meget gerne tabe mig, og startede sidste mandag..har tabt 700 g...hmm!!

Jeg spiser efter Weightwatchers principper, det fungere rigtig godt for mig..må dog indrømme at jeg falder lidt i indimellem, tillader mig selv det, da jeg ammer..

Motionen står pt på lange gåture med barnevognen, og lige så snart min kiropraktor siger god for det, vil jeg igang med Zumba Fitness, og styrketræning..

Anmeld

10. januar 2011

Nalle

Mai-pigen skriver:

Jeg vil meget meget gerne tabe mig, og startede sidste mandag..har tabt 700 g...hmm!!

Jeg spiser efter Weightwatchers principper, det fungere rigtig godt for mig..må dog indrømme at jeg falder lidt i indimellem, tillader mig selv det, da jeg ammer..

Motionen står pt på lange gåture med barnevognen, og lige så snart min kiropraktor siger god for det, vil jeg igang med Zumba Fitness, og styrketræning..

Skønt!

Jeg er bare glad for at jeg endelig er kommet i gang med at træne.

Anmeld

10. januar 2011

B&J

Nalle skriver:

Hvor meget træner i?
Hvor tit træner i?

morgenmad.

havergrød uden sukker eller øllebrød uden sukker eller en skive rugbrød med æg eller rugbrød med mager ost.

formiddag

en knækbrød med fiber min 8 og max 2fedt eller en bollde med de samme fiber og fedt eller et stykke frugt

middag.

1½skive rugbrød med mager pålæg + grønsager

eftermiddag

tit det samme som formiddag.

aftensmad.

2kartofler eller 120g ris/pasta sovs og et stykke kød.

sen aften

det samme som formiddag og eftermiddag

dog max 2 stykker frugt om dagen

går i motion center hver anden dag og den anden dag henter jeg min søn en tur på 4 km

Anmeld

10. januar 2011

ChatH

Nalle skriver:

Hvor meget træner i?
Hvor tit træner i?

Vi bruger madlog. kanon side. jeg går til Zumba engang om ugen og manden spiller badminton. ellers cykler vi på motionscykel herhjemme og jeg regner med at starte i træningscenter her om en uges tid

Anmeld

10. januar 2011

Nalle

B&J skriver:

morgenmad.

havergrød uden sukker eller øllebrød uden sukker eller en skive rugbrød med æg eller rugbrød med mager ost.

formiddag

en knækbrød med fiber min 8 og max 2fedt eller en bollde med de samme fiber og fedt eller et stykke frugt

middag.

1½skive rugbrød med mager pålæg + grønsager

eftermiddag

tit det samme som formiddag.

aftensmad.

2kartofler eller 120g ris/pasta sovs og et stykke kød.

sen aften

det samme som formiddag og eftermiddag

dog max 2 stykker frugt om dagen

går i motion center hver anden dag og den anden dag henter jeg min søn en tur på 4 km

Hvor dejligt!

Vi træner også hver anden dag, det er noget af det bedste jeg har gjort for mig selv længe.

Anmeld

10. januar 2011

Nalle

Chatarina skriver:

Vi bruger madlog. kanon side. jeg går til Zumba engang om ugen og manden spiller badminton. ellers cykler vi på motionscykel herhjemme og jeg regner med at starte i træningscenter her om en uges tid

Okay

Anmeld

10. januar 2011

B&J

Nalle skriver:

Hvor dejligt!

Vi træner også hver anden dag, det er noget af det bedste jeg har gjort for mig selv længe.

også her det er super dejlig og jeg er så super glad og stolt af mig selv bagefter

Anmeld

10. januar 2011

Mette.

Jeg cykler ca. 3 kvarter på vores spinning-cykel, hvilket jeg gør 6 gange om ugen..

Kost, havregryn til morgenmad, grønt + rugbrød til frokost og ellers får vi meget varieret aftensmad - altid sundt med fuldkorn og grønt. Jeg prøver at holde mig fra at spise mere og hvis jeg gør er det et stykke frugt.

Anmeld

10. januar 2011

ønskebørn74

Nalle skriver:

Hvor meget træner i?
Hvor tit træner i?

Jeg bruger madlog... Kanon side... Og har skiftet enkelte måltider ud med nupo... Spiser 6 små måltider el. nupo på dagen...

Har været meget nervøs pga. positiv test og blødning at jeg ikke har været så sulten... Så jeg har tabt 2,2kg på 6 dage... Hvilket er ok for et kæmpe skrummel som mig ... Der er masser at tage af...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.