Jer der gerne vil tabe jer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Nalle

Nalle skriver:

Hvad spiser du til morgenmad?
Synes det er så svært at finde på noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

june1987

FrøkenHedegaard skriver:

Jeg er så sådan en NUL kulhydrater kur

Har smidt 1.1 kg. på en uge

Morgenmad: 2 æg og 2 stykker bacon + grape juice.

Midddagsmad: Salat m. dressing og kød efter eget valg + grape juice.

Aftensmad: Salat m. dressing og kød efter eget valg + grape juice.

ALT skal steges i MEGET smør

Den er HÅRD, men effektiv  

puha sådan en fed kur kunne jeg ikke med smør og så bacon osv

jeg spiser hundred procent sundt ikke for mange fedt procenter

Anmeld

10. januar 2011

Svei

Nalle skriver:

Hvad spiser i, i løbet af en dag?
Hvor meget træner i?
Hvor tit træner i?

Er egenligt bare nysgerrig, da jeg selv startede i mandags

Find ud af hvordan du kan og vil resten af dit liv....alle kan tabe sig og på alel mærkelige og umulige måder...95% har taget det tabte på igen og måske mere til efter 5 år...så kunsten er at leve sundt og på en måde du kan holde altid, ellers bliver du let tyk igen.

Det samme med motion...vær realistisk...læser tit om piger der taber sig og dyrker så og så meget motion...efter måneder eller år så er de tilbage igen simpelthen fordi man ikke kan holde den oppe på sådan et niveau altid.

Jeg har tabt mig 30 kg, uden motion på 6 mdr...kosten er vigtigst i forhold til vægttab men motion er vigtig i forhold til at holde sig sund.

Jeg lever stadig sundt, har holdt min vægt i 7½ år og jeg løber hver eller hveranden dag, dog med pauser ved feks meget sne...men jeg holder vægten og det er deri kampen den virkelig kamp er..

Held og lykke...håber du finder den måde som virker præcis for dig og den du er..

Venligst..

Anmeld

10. januar 2011

signe.

FrøkenHedegaard skriver:

Jeg er så sådan en NUL kulhydrater kur

Har smidt 1.1 kg. på en uge

Morgenmad: 2 æg og 2 stykker bacon + grape juice.

Midddagsmad: Salat m. dressing og kød efter eget valg + grape juice.

Aftensmad: Salat m. dressing og kød efter eget valg + grape juice.

ALT skal steges i MEGET smør

Den er HÅRD, men effektiv  

Er det uden motion? har kun mulighed for at gå til zumba hver tirsdag(og det gør jeg) så jeg skal bruge kosten til at tabe mig. skal tabe cirka 8 kg.

Anmeld

10. januar 2011

signe.

Nalle skriver:

Hvad spiser i, i løbet af en dag?
Hvor meget træner i?
Hvor tit træner i?

Er egenligt bare nysgerrig, da jeg selv startede i mandags

godt emne  har nemlig også brug for hjælp/råd

Anmeld

10. januar 2011

Svei

Mor-til-Hasse skriver:

Er det uden motion? har kun mulighed for at gå til zumba hver tirsdag(og det gør jeg) så jeg skal bruge kosten til at tabe mig. skal tabe cirka 8 kg.

Nu blander jeg mig lige....du kan sagtens tabe dig uden motion men det er jo bedst at røre sig i hvert fald 30 min. om dagen om man er tyk eller tynd...

Men jeg har tabt mig uden motion...5 kg om måneden....så det kan man sagtens...80% af vægttab er pga kosten..

Anmeld

10. januar 2011

signe.

ESB. skriver:

Nu blander jeg mig lige....du kan sagtens tabe dig uden motion men det er jo bedst at røre sig i hvert fald 30 min. om dagen om man er tyk eller tynd...

Men jeg har tabt mig uden motion...5 kg om måneden....så det kan man sagtens...80% af vægttab er pga kosten..

Zumba er hver tirsdag ca 1½ time. og ellers går jeg ture med barnevogn og almen rengøring herhjemme på gården. er ved at se om jeg kan evt komme på et spinning hold ogs¨å da jeg har lidt "løse" flaplår jeg gerne vil til livs

Anmeld

10. januar 2011

Svei

Mor-til-Hasse skriver:

Zumba er hver tirsdag ca 1½ time. og ellers går jeg ture med barnevogn og almen rengøring herhjemme på gården. er ved at se om jeg kan evt komme på et spinning hold ogs¨å da jeg har lidt "løse" flaplår jeg gerne vil til livs

Meget godt lige at få pulsen op og hellere hverdag i en halv time end to timer et par gange om ugen....men igen , find den måde der passer dig så du kan holde det tabte og ikke bare tager skidtet på igen..

Anmeld

10. januar 2011

signe.

ESB. skriver:

Meget godt lige at få pulsen op og hellere hverdag i en halv time end to timer et par gange om ugen....men igen , find den måde der passer dig så du kan holde det tabte og ikke bare tager skidtet på igen..

så hellere 30 min på min stepmaskine herjjemme? samtidig med zumba for det kan jeg ikke uindvære hehe...

Anmeld

10. januar 2011

Svei

Mor-til-Hasse skriver:

så hellere 30 min på min stepmaskine herjjemme? samtidig med zumba for det kan jeg ikke uindvære hehe...

Du skal intet undvære jo...man må meget gerne mere end en halv time dagligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.