utrolig ked!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Kay

Anonym skriver:

har lige bestilt en  kigger os rundt nu

kender godt det der med at tænke på 1000000 andre ting imens... vi har købt en penis ring med vibrator i.... og man kan sætte den sådan at hver gang han støder rammer den klitten... den hjælper mig såååå meget

og jeg har en bog... du meget gerne må få.... du kan sende mig en pb, hvis du har lyst... jeg skla nok holde hemligheden om hvem du er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Anonym trådstarter

MaybeMe skriver:

Så håber jeg den virker for dig!

Og god fornøjelse

tusind tak  & tak for rådet !

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

kender godt det der med at tænke på 1000000 andre ting imens... vi har købt en penis ring med vibrator i.... og man kan sætte den sådan at hver gang han støder rammer den klitten... den hjælper mig såååå meget

og jeg har en bog... du meget gerne må få.... du kan sende mig en pb, hvis du har lyst... jeg skla nok holde hemligheden om hvem du er

tak for rådet. ! men jeg prøver lige i første omgang en creme som nogle herinde synes godt om - og som har hjulpet på dem. det med bogen kan jeg ikke tage imod! synes du skulle beholde den selv. kan ikke tage imod den. Men ellers tusind mange gange tak for dit varme hjælpende hjerte

Anmeld

9. januar 2011

Kay

Anonym skriver:

tak for rådet. ! men jeg prøver lige i første omgang en creme som nogle herinde synes godt om - og som har hjulpet på dem. det med bogen kan jeg ikke tage imod! synes du skulle beholde den selv. kan ikke tage imod den. Men ellers tusind mange gange tak for dit varme hjælpende hjerte

det er op til dig.... vi har læst den og kan huske de ting der er vigtige for os... så hvis du vil får du den...

den handler om alle kroppens zoner der kan tænde dig... og giver et sååå godt forspil, så du ikke kan tænke på andet

Anmeld

9. januar 2011

Ellim

Jeg har aldrig i hele mit liv fået en med nogle af mine kærester gennem tiden.. Jeg kan kun selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.