Anonym skriver:
Hej.. 
ja det er ikke en særlig fed situation at stå i - den er rigtig træls for os begge! for det påvirker jo selvfølgelig os begge. Men du skriver at denne libidocreme? kan man købe den et sted på nettet? og hvad gør den helt præcis som gør det er nemmere?!
- det med jeg spurgte min kæreste om han havde givet andre en orgasme var mere for at finde ud af om problemet kunne ligge ved ham eller om det virkelig var mig der ikke kunne opnå den? og eftersom han så fortæller at det var ikke noget problem - ved jeg jo så at den er gal med mig!
Der behøves ikke at være noget galt med nogen af jer. SOm en anden skriver, så er det bare sværre for nogle af os at få en ogasme.
Ja man kan købe den forskellige steder.
Du putter en bitte smule af cremen på klitten, og når i så går igang er det meget dejligere
Det gør det også meget lettere for mig at få den "indre" orgasme. Den har jeg faktisk aldrig haft før! Der har det kun været "klit orgasme"... Så er ret glad for cremen.
Du bl.a. købe den her: http://www.kondomeriet.dk/libido-cream-40ml.aspx?pid=52176
Kan se den er blevet billigere nu
Ellers google libido creme. Så dukker der nok en masse sider op.
Anmeld