Anonym skriver:
Hej piger. Jeg har så meget gråd jeg gerne vil ud med herinde. For det handler nemlig om min kæreste og vores sexliv. Vi har været sammen i over to år nu men han har endnu ikke kunne give mig nogle orgasmer overhovedet! jeg ved godt at det vigtigste er at nyde hinanden - og at det er dejligt for begge partner! men min kæreste er ved at være godt træt af at jeg aldrig kommer - og han føler ligesom hans mandelighed mangler i sengen! jeg nyder vores sex - og det er rigtig skønt - men han har hverken ku give mig den indre eller ydre orgasme! jeg har dog kun kunne give mig selv den ydre - men aldrig følt mig ophidset af at lade ham prøve ):? det siger mig ikke rigtig noget og lukker hurtigt af - men den indre er jeg åben overfor - men det ender altid med at han når komme og ellers har jeg fået nok og ikke kan holde til mer! /; så her til aftes der spurgte jeg bare sådan lidt forsigtigt ind om han nogen sinde havde givet andre piger en orgamse - og startede med at sige at det kunne han ikke huske! hvor han så kort tid efter mumlede at det havde han. Der må jeg indrømme jeg blev rigtig ked - og føler mig rigtig dårlig i sengen og samtidig tænker på om han havde bedre oplevelser med x'erne i sengen ! snøft snøft
aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre for at opnå den indre og nyde det ydre under hans berøringer! så det har jo selvfølgelig kun noget med mig at gøre - for som sagt har det ikke været noget ptoblem for ham før 
Hej!
Vil bare lige sige, at jeg ved præcis hvordan du har det! Jeg har selv enormt svært ved at få orgasmer, og det er ikke kun min mand der har haft svært ved at få mig til det. Sådan er jeg bare indrettet - jeg/vi skal arbejde lidt hårdere for det... Til min polterabend var vi så inde i en erotisk butik der hedder Bedtime, på fiolstræde i indre kbh. Der købte jeg sådan en libidocreme for sjov, for at se om det var noget der virkede... Det gjorde det! Det var virkelig godt!
Så mit råd er; få fat i sådan en creme, og acceptér at i bare skal arbejde lidt mere for det, ligesom så mange andre kvinder. Det er helt normalt! Jeg tror også at når du har accepteret det, kan du slappe mere af, hvilket jeg tror, som en anden også skriver, er enormt vigtigt for det at få en orgasme.
Så der er egentlig ikke mere til det end at slappe af og give den gas på lagenerne 

Anmeld