utrolig ked!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.429 visninger
34 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg har så meget gråd jeg gerne vil ud med herinde. For det handler nemlig om min kæreste og vores sexliv. Vi har været sammen i over to år nu men han har endnu ikke kunne give mig nogle orgasmer overhovedet! jeg ved godt at det vigtigste er at nyde hinanden - og at det er dejligt for begge partner! men min kæreste er ved at være godt træt af at jeg aldrig kommer - og han føler ligesom hans mandelighed mangler i sengen! jeg nyder vores sex - og det er rigtig skønt - men han har hverken ku give mig den indre eller ydre orgasme! jeg har dog kun kunne give mig selv den ydre - men aldrig følt mig ophidset af at lade ham prøve ):? det siger mig ikke rigtig noget og lukker hurtigt af - men den indre er jeg åben overfor - men det ender altid med at han når komme og ellers har jeg fået nok og ikke kan holde til mer! /; så her til aftes der spurgte jeg bare sådan lidt forsigtigt ind om han nogen sinde havde givet andre piger en orgamse - og startede med at sige at det kunne han ikke huske! hvor han så kort tid efter mumlede at det havde han. Der må jeg indrømme jeg blev rigtig ked - og føler mig rigtig dårlig i sengen og samtidig tænker på om han havde bedre oplevelser med x'erne i sengen ! snøft snøft aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre for at opnå den indre og nyde det ydre under hans berøringer! så det har jo selvfølgelig kun noget med mig at gøre - for som sagt har det ikke været noget ptoblem for ham før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Nenus

Noget af det vigtigste er, at i begge to er afslappede, og lyder bestemt ikke sådan..

Prøv næste gang at tage det hele stille og roligt, og bare tag tingene som de kommer?

Anmeld

9. januar 2011

majnr2

Hvad hvis han feks slikker dig, Hjælper det heller ikke

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

@nn@ skriver:

Noget af det vigtigste er, at i begge to er afslappede, og lyder bestemt ikke sådan..

Prøv næste gang at tage det hele stille og roligt, og bare tag tingene som de kommer?

nej jeg slapper ikke meget af! jeg har hele hovedet fyldt op        jeg prøver følge dit råd.

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

majnr2 skriver:

Hvad hvis han feks slikker dig, Hjælper det heller ikke

nej jeg bryder mig ikke om at han slikker mig - da jeg synes det overskrider mine grænser.

Anmeld

9. januar 2011

Nenus

Anonym skriver:

nej jeg slapper ikke meget af! jeg har hele hovedet fyldt op       jeg prøver følge dit råd.

Jeg er 95% sikker på at det vil hjælpe jer begge - for det spiller så stor en rolle for, at du kan få en orgasme..

Anmeld

9. januar 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg har så meget gråd jeg gerne vil ud med herinde. For det handler nemlig om min kæreste og vores sexliv. Vi har været sammen i over to år nu men han har endnu ikke kunne give mig nogle orgasmer overhovedet! jeg ved godt at det vigtigste er at nyde hinanden - og at det er dejligt for begge partner! men min kæreste er ved at være godt træt af at jeg aldrig kommer - og han føler ligesom hans mandelighed mangler i sengen! jeg nyder vores sex - og det er rigtig skønt - men han har hverken ku give mig den indre eller ydre orgasme! jeg har dog kun kunne give mig selv den ydre - men aldrig følt mig ophidset af at lade ham prøve ):? det siger mig ikke rigtig noget og lukker hurtigt af - men den indre er jeg åben overfor - men det ender altid med at han når komme og ellers har jeg fået nok og ikke kan holde til mer! /; så her til aftes der spurgte jeg bare sådan lidt forsigtigt ind om han nogen sinde havde givet andre piger en orgamse - og startede med at sige at det kunne han ikke huske! hvor han så kort tid efter mumlede at det havde han. Der må jeg indrømme jeg blev rigtig ked - og føler mig rigtig dårlig i sengen og samtidig tænker på om han havde bedre oplevelser med x'erne i sengen ! snøft snøft aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre for at opnå den indre og nyde det ydre under hans berøringer! så det har jo selvfølgelig kun noget med mig at gøre - for som sagt har det ikke været noget ptoblem for ham før

Jeg havde det på samme måde før... Vil ikke skrive om det herinde... Send mig en pb.. Så kan vi tage en snak..

Lene..

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

@nn@ skriver:

Jeg er 95% sikker på at det vil hjælpe jer begge - for det spiller så stor en rolle for, at du kan få en orgasme..

åh tusind tak for rådet - tror bestemt ikke du tager fejl! jeg må prøve slappe mere af & have tillid til ham.

Anmeld

9. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Stakkel dig, og stakkels jer. 

Jeg vil anbefale, at du går på biblioteket og låner nogle bøger om tantra sex, for jeg er sikker på, at det er det I begge har brug for at læse og praktisere lidt af.
Der bruges nemlig nogle teknikker, der netop er velegnede til dels at få en til at slappe af, men også til at opbygge orgasmen i kroppen både hos manden og kvinden.
Manden kan lære at kontrolere orgasmen, sådan at han holder længere og den slags.
Ellers kan I også konsultere en sexolog, og få nogle værktøjer.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. januar 2011

Happiness

Det er da trist at du endnu ikke har fået en orgasme med din kæreste. Jeg er en af dem som har svært ved at komme, og der har en libidocreme hjulpet ´rigtig meget Der har jeg kommet hver gang! Måske du skulle prøve sådan en?

Det hajlp ihvertfald mig meget!

Noget andet er, så synes jeg det er ret tarveligt at spørge din kæreste om han har fået andre piger til at komme... Det ser jeg som om du synes han har mangler i sengen... Og tænker at han nok er blevet rigtig såret af det spørgsmål!

Du har nok ik tænkt over det, da det virker som om du føler det er din skyld. Men det kan jo aldrig være din skyld, du kan jo ik gøre for det! Men prøv sådan en creme. Den koster omkring de 160kr, og min har holdt i over et år. Det er ihvertfald værd at prøve!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.