Vis mig jeres pulsebord :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. januar 2011

Rillo

B&J skriver:

Hej vi fik dette puslebord af min mor og jeg ELSKER det hihihihi..

man kan vippe pusle pladen til siden også er der badekar neden under... og når de bliver lidt lædre og for lang til det bade kar der er der i kan man købe et alm. og sætte der ned i

er det stabilt nok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Trine89

MatildeS skriver:

Plads har vi masser af, jeg har bare valgt at pririotere plads på gulvet til at lege på, fremfor en stor skrumlet kommode 

Nåårh okey på den måde.. 

Men så er det jo godt der findes alternativer hihi

Anmeld

9. januar 2011

B&J

Rillo skriver:

er det stabilt nok?

Ja da.... men har valgt af sætte den på gulvet da han plasker vildt meget og han rejser sig jo op osv... men han er også 10mdr nu men ja det kan sagtens holde hvis man ikke har en totalt vild basse som mig

Anmeld

9. januar 2011

Mullebergen

Trine89 skriver:

Nåårh okey på den måde.. 

Men så er det jo godt der findes alternativer hihi

Præcis 

Jeg ville egentlig helst have haft et væghængt i gangen men er blevet ret glad for det andet, da jeg som sagt har vand ved hånden hele tiden 

Anmeld

9. januar 2011

Trine89

MatildeS skriver:

Præcis 

Jeg ville egentlig helst have haft et væghængt i gangen men er blevet ret glad for det andet, da jeg som sagt har vand ved hånden hele tiden 

Så er der jo heller ikke nogen grund til at lave om på det.

Det vigtigste er vel også bare af den løsning man har, fungere soµ man gerne vil.. så kan alle jo have nok så forskellige meninger om det.. hehe

Anmeld

9. januar 2011

Brams

Trine89 skriver:

Jeg er så meget i tvivl om hvad det er jeg gerne vil have.. så vil lige samle lidt inspiration.. 

Så vi du ikke vise mig jeres pulsebord, og gerne skrive hvorfor I valgte dette, og også gerne kommenter på om det har levet op til jeres forventninger (godt som dårligt) 

Knus Trine - uge 8+2

Dette er vores puslebord. Er enormt glad for det. Ville have et med skuffer i stedet for skabe, for det er nemmere at komme til alt tøjet i skuffer som du kan trække ud.

Derudover ville jeg tænke over hvor langt udover skufferne, toppladen går, for det kan være irreterende ikke at kunne se ordentligt ned i skufferne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2011

Moaaar <3

morethanperfect skriver:

Ja det rigtig billigt .. Men de vejer .. 

øvs det ser ikke ud til de har nogen til salg nu

Anmeld

9. januar 2011

Trine89

Brams skriver:

Dette er vores puslebord. Er enormt glad for det. Ville have et med skuffer i stedet for skabe, for det er nemmere at komme til alt tøjet i skuffer som du kan trække ud.

Derudover ville jeg tænke over hvor langt udover skufferne, toppladen går, for det kan være irreterende ikke at kunne se ordentligt ned i skufferne

det ser også ud til at være et vildt lækkert puslebord.. 

Anmeld

9. januar 2011

Brams

Trine89 skriver:

det ser også ud til at være et vildt lækkert puslebord.. 

Tak  Glæder mig til at se hvad du vælger.

Anmeld

9. januar 2011

Trine89

Brams skriver:

Tak  Glæder mig til at se hvad du vælger.

Det glæder jeg mig også til at se haah.. 

men jeg har heldigvis god tid til at beslutte mig.. hehe..  

Men der skal nok komme billeder af børneværelset når vi engang kommer så langt,., hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.