Vis mig jeres pulsebord :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10.753 visninger
61 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Trine89

Jeg er så meget i tvivl om hvad det er jeg gerne vil have.. så vil lige samle lidt inspiration.. 

Så vi du ikke vise mig jeres pulsebord, og gerne skrive hvorfor I valgte dette, og også gerne kommenter på om det har levet op til jeres forventninger (godt som dårligt) 

Knus Trine - uge 8+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Kløver

Vores spire er jo ikke ankommet endnu, men vil da gerne vise billede af vores pusleplads.

Jeg har tænkt meget over pladsen, da man jo bruger meget tid der, og jeg lider af dårlig ryg.

Min far har bygget pusle"kommoden" dvs der er en tillægsplade i bag, som kan fjernes, og så kan man bruge den som reol bagefter

Derudover har vi gjort den ekstra bred, så der er meget plads, og hjembestilt, den ekstra brede puslehynde, da jeg synes børnene hurtigt vokser  fra den normale standard str man køber.

Håber i får lavet en god pusleplads til jeres lille spire

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2011

Trine89

Maja84 skriver:

Vores spire er jo ikke ankommet endnu, men vil da gerne vise billede af vores pusleplads.

Jeg har tænkt meget over pladsen, da man jo bruger meget tid der, og jeg lider af dårlig ryg.

Min far har bygget pusle"kommoden" dvs der er en tillægsplade i bag, som kan fjernes, og så kan man bruge den som reol bagefter

Derudover har vi gjort den ekstra bred, så der er meget plads, og hjembestilt, den ekstra brede puslehynde, da jeg synes børnene hurtigt vokser  fra den normale standard str man køber.

Håber i får lavet en god pusleplads til jeres lille spire

Mange tak  

Jeg vil også gerne have en hvor er der god plads ved siden af puslepuden  

Anmeld

9. januar 2011

Kløver

Trine89 skriver:

Mange tak  

Jeg vil også gerne have en hvor er der god plads ved siden af puslepuden  

Hvis vi i9kke havde fået den her af min far, så havde jeg nok valgt Hyacinth puslekommode fra babysam, den kiggede jeg på meget længe, og synes var rigtig lækker, og hvad angik plads

http://www.babysam.dk/Pages/Product.aspx?productid=528642

Måske den var en mulighed, men den er så også lidt dyr

Anmeld

9. januar 2011

Trine89

Maja84 skriver:

Hvis vi i9kke havde fået den her af min far, så havde jeg nok valgt Hyacinth puslekommode fra babysam, den kiggede jeg på meget længe, og synes var rigtig lækker, og hvad angik plads

http://www.babysam.dk/Pages/Product.aspx?productid=528642

Måske den var en mulighed, men den er så også lidt dyr

den har jeg også kigget lidt på.. men igen. jeg er så meget i tvivl om hva' det er jeg gerne vil have.. 

Anmeld

9. januar 2011

Kløver

Trine89 skriver:

den har jeg også kigget lidt på.. men igen. jeg er så meget i tvivl om hva' det er jeg gerne vil have.. 

Kan jeg godt forstå, men når du ikke er længere henne end du er, har du også god tid til virkelig at overveje hvad du vil have, det er jo også meget vigtigt med god pusleplads. Men tænk måske over, hvad du ønsker af praktiske ting, hvor skal den stå, højden, hvor stor skal være, skal den være åben, så den er nem at komme ind i, ligesom den jeg har, eller vil du gerne have der er låger for, skal der være skuffer osv osv

Der er jo mange ting du kan overveje, og kan også anbefale at du skriver ønsker ned, så glemmer man ikke hvad man havde i tankerne, og jeg synes det kan være nemmere at finde ud af hvad man så vil have. Ta også gerne ud de forskellige steder og kigge, for selvom man står med målebånd, kan det være svært at bedømme hvor store tingene er, og om det er praktisk at række ind i, og nå ind over osv

Anmeld

9. januar 2011

Caroline86

viser dig den gerne selvom du ved præcis hvordan den ser ud

Vi har en kommodehvor pladen stikker ud foran fremfor bagpå og det er vi VILDT glade for. "forlængerpladen" kan klappes væk på et splitsekund og kantes kan tages af så den ligner en helt almindelig kommode

jeg er ubeskriveligt tilfreds med den kommode

Anmeld

9. januar 2011

Lon1976

Trine89 skriver:

Jeg er så meget i tvivl om hvad det er jeg gerne vil have.. så vil lige samle lidt inspiration.. 

Så vi du ikke vise mig jeres pulsebord, og gerne skrive hvorfor I valgte dette, og også gerne kommenter på om det har levet op til jeres forventninger (godt som dårligt) 

Knus Trine - uge 8+2

Hej

Jeg har godt nok ikke født endnu, men vi har købt denne

http://www.ilva.dk/produkt/56101780/stripes?maingroupurl=baby&webgroupid=

OBS - den pris der står er kun for bagpladen. Vi købte mens den var på tilbud for 1900 kr for kommoden og for en væghylde i samme serie for kr. 450. 

Anmeld

9. januar 2011

B&J

Hej vi fik dette puslebord af min mor og jeg ELSKER det hihihihi..

man kan vippe pusle pladen til siden også er der badekar neden under... og når de bliver lidt lædre og for lang til det bade kar der er der i kan man købe et alm. og sætte der ned i

Anmeld

9. januar 2011

Trine89

Caroline86 skriver:

viser dig den gerne selvom du ved præcis hvordan den ser ud

Vi har en kommodehvor pladen stikker ud foran fremfor bagpå og det er vi VILDT glade for. "forlængerpladen" kan klappes væk på et splitsekund og kantes kan tages af så den ligner en helt almindelig kommode

jeg er ubeskriveligt tilfreds med den kommode

jah det er altså også bare et VILDT lækkert bord I har.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.