Vis mig jeres pulsebord :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. januar 2011

Trine89

Lon1976 skriver:

Hej

Jeg har godt nok ikke født endnu, men vi har købt denne

http://www.ilva.dk/produkt/56101780/stripes?maingroupurl=baby&webgroupid=

OBS - den pris der står er kun for bagpladen. Vi købte mens den var på tilbud for 1900 kr for kommoden og for en væghylde i samme serie for kr. 450. 

Det ser vildt fin ud Tak for kigget  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

DK

Vi har købt en almindelig kommode i Ikea, og så har min far lavet pladen til at lægge oven på, og min mor har malet den med en høj glans maling der kan tørres af i det uendelige! Jeg tror det bliver godt med "adskilleren" så puslepuden ikke rutsjer rundt når Bimmeren bliver større!

Vi er jo ikke gået igang med at bruge den endnu, men jeg er allerede ret glad for den! Det er dejligt at den er så bred at der kan være ting ved siden af puslepuden, og skufferne er SKØNNE! Både dybe og brede nok til at der kan være masser af ting deri. Plus at man kan holde på barnet med den ene hånd og stadig åbne/lukke skufferne og nå det man skal bruge med den anden!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2011

Trine89

B&J skriver:

Hej vi fik dette puslebord af min mor og jeg ELSKER det hihihihi..

man kan vippe pusle pladen til siden også er der badekar neden under... og når de bliver lidt lædre og for lang til det bade kar der er der i kan man købe et alm. og sætte der ned i

Også en super smart løsning.. 

Men tror ikke det er det jeg er ude efter.. 

Men rigtig mange tak for kigget.. 

Anmeld

9. januar 2011

NinaNymannMadsen

det er købt i kvickly ekstra i horsens.

helt enkelt og meget fint. det er ikke ret stort så det passer ind på hendes værelse som heller ikke er det størreste.

vi købte det fordi vi manglede et da vi flytted i noget større.

vi er meget glade for det, der er plads til at lægge ting ind under og det er nemt at komme til tingene også.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2011

Trine89

DK skriver:

Vi har købt en almindelig kommode i Ikea, og så har min far lavet pladen til at lægge oven på, og min mor har malet den med en høj glans maling der kan tørres af i det uendelige! Jeg tror det bliver godt med "adskilleren" så puslepuden ikke rutsjer rundt når Bimmeren bliver større!

Vi er jo ikke gået igang med at bruge den endnu, men jeg er allerede ret glad for den! Det er dejligt at den er så bred at der kan være ting ved siden af puslepuden, og skufferne er SKØNNE! Både dybe og brede nok til at der kan være masser af ting deri. Plus at man kan holde på barnet med den ene hånd og stadig åbne/lukke skufferne og nå det man skal bruge med den anden!

Det ser altså også bare ud til at være en super god pusleplads..  

Det er sku rart at man kan få det lige som man vil ved "bare" selv at sammensætte det

Anmeld

9. januar 2011

JulieE

Vores puslebord var hjemmebygge. Vi købte en lækker bordplade i birketræ i et byggemarked og en kommode, vi også kunne bruge bagefter. Bordpladen blev montere på på væggen  i den ene nede og hvilede på kommoden i den anden ende. På den måde fik vi et puslebord i en passende arbejdshøjde (synes dem man køber er meget lave og giver en dum arbejdsstilling) med masser af plads på seve bordet til hovedhalefad puslehynde og alt mulig andet man får brug for, god plads til ben, opbevaring af tøj osv i kommoden og god plads til ben/fødder da man stød ved siden af kommoden

Jeg kan desværre ikke lige finde et billede men jeg håber du forstår hvad jeg mener

Anmeld

9. januar 2011

Triile

Vi har ikke købt nogen endnu men har kigget på den der hedder manhatten fra babydan. Men er heller ikke helt sikker endnu

Anmeld

9. januar 2011

Trine89

Jeg tror måske jeg kan se det for mig hehe

Anmeld

9. januar 2011

Trine89

Triile skriver:

Vi har ikke købt nogen endnu men har kigget på den der hedder manhatten fra babydan. Men er heller ikke helt sikker endnu

Det ser også rigtig lækkert ud..

Anmeld

9. januar 2011

Kruse90

DK skriver:

er vild med jeres pusleplads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.