Vis mig jeres pulsebord :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. januar 2011

JulieE

Trine89 skriver:

Jeg tror måske jeg kan se det for mig hehe

Ja, dete r lidt snirklet at forklare Jeg var ritgig glad for det system, fordi der  var rigtig god plads omkring mig på pulsebordet. Når den lille begynder at række ud efter ting f.eks hovedhalefad, er det nemt at flytte ud af babysrækkevidde Og da vi fik nr 2, var der plads til at storebror på 2½ år kunne sidde der og være med til at pusle lillesøster

Og så kan tingene genbruges bagefter... Idag står kommende for sig og bordplade er sænket og blevet til et dejlig stort skrivebord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Trine89

JulieE skriver:

Ja, dete r lidt snirklet at forklare Jeg var ritgig glad for det system, fordi der  var rigtig god plads omkring mig på pulsebordet. Når den lille begynder at række ud efter ting f.eks hovedhalefad, er det nemt at flytte ud af babysrækkevidde Og da vi fik nr 2, var der plads til at storebror på 2½ år kunne sidde der og være med til at pusle lillesøster

Og så kan tingene genbruges bagefter... Idag står kommende for sig og bordplade er sænket og blevet til et dejlig stort skrivebord

Skide smart at man kan genbruge tingene hver for sig også

hehe.. Men ja jeg tror også gerne jeg vil have god plads på puslepladsen  

Anmeld

9. januar 2011

JulieE

Trine89 skriver:

Skide smart at man kan genbruge tingene hver for sig også

hehe.. Men ja jeg tror også gerne jeg vil have god plads på puslepladsen  

Ja, det var super lækkert med god plads på puslepladsen. Skal vi have flere børn, bliverd et helt sikkert samme løsning igen

Anmeld

9. januar 2011

Trine89

JulieE skriver:

Ja, det var super lækkert med god plads på puslepladsen. Skal vi have flere børn, bliverd et helt sikkert samme løsning igen

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

9. januar 2011

Josesmor

Trine89 skriver:

Jeg er så meget i tvivl om hvad det er jeg gerne vil have.. så vil lige samle lidt inspiration.. 

Så vi du ikke vise mig jeres pulsebord, og gerne skrive hvorfor I valgte dette, og også gerne kommenter på om det har levet op til jeres forventninger (godt som dårligt) 

Knus Trine - uge 8+2

Jeg vil da også gerne vise vores pusleplads. Den står på vores badeværelse, og da det ikke er vildt stort har vi valgt at puslepladsen ikke skal være så stor.

Der er en plade man kan trække ud i den ene side og en stor skuffe.

Vil da også lige vise Josephines dyr som hun ÆÆlsker så højt Især zebraen er hun bare så glad for. Hvis hun er sur når vi ligger hende ned, så bliver hun glad så snart hun ser dem

Så de er bestemt alle 25 kr værd  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2011

karina pigen

sådan her ser vores ud..

dejligt meget plads..

glæder mig til at kunne bruge det .. hehe

Anmeld

9. januar 2011

Trine89

Sama skriver:

Jeg vil da også gerne vise vores pusleplads. Den står på vores badeværelse, og da det ikke er vildt stort har vi valgt at puslepladsen ikke skal være så stor.

Der er en plade man kan trække ud i den ene side og en stor skuffe.

Vil da også lige vise Josephines dyr som hun ÆÆlsker så højt Især zebraen er hun bare så glad for. Hvis hun er sur når vi ligger hende ned, så bliver hun glad så snart hun ser dem

Så de er bestemt alle 25 kr værd  

IIh hvor er det altså bare super fint.  

Kan godt forstå hun er glad for sine dyr der er jo også fint at de kan have noget og kigge på når de ligger der.. hehe

Anmeld

9. januar 2011

Trine89

karina pigen skriver:

sådan her ser vores ud..

dejligt meget plads..

glæder mig til at kunne bruge det .. hehe

Kan godt forstå du glæder dig til at tage det i brug ser også super dejligt ud.. med god plads.. og kan godt lide det der reol noget der hænger over puslebordet

Anmeld

9. januar 2011

morethanperfect

Vi har denne dejlige puslereol fra IKEA
Er rigtig glad for den !  

Anmeld

9. januar 2011

Trine89

morethanperfect skriver:

Vi har denne dejlige puslereol fra IKEA
Er rigtig glad for den !  

Jeg har også kigge meget på den.. hehe.. men jeg tror bare jeg kommer til at mangle at der er nogle skabe eller skuffer.. 

hmm det er svært at sige.. 
Men den er også rigtig flot.. (man kan jo også bare suplere med en lidt større komoede/skab ved siden af hvis det er) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.