Planlagt barn - Hvad med kærligheden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

TeamRocket

Vi var 17 og 21 da vi skulle have en lille upser :-) idag er vi 23 og 27 og gift, hus, hund og snart 3 børn. Vores liv er skønt, men tror de færeste er så heldige som os. <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

dukke

Jeg var lige blevet 20 da jeg fødte min søn og jeg gik fra hans fra i januar i år da vores søn var 15 mdr. Vi havde været sammen 6 år

Anmeld

12. december 2012

Lusi

o1Mutte skriver:

Hej alle sammen

Jeg kom til at tænke på jer unge forældre, der planlagde at få et barn, hvordan er det siden gået med kæresten ? Er i stadig sammen, eller gik i fra hinanden efterfølgende.

Jeg var 21 og han 26, da vi mødte hinanden. Der gik næsten 6 måneder og så var jeg gravid. Vi har to børn nu og har lige haft 4 års bryllupsdag
Til maj har vi været sammen i 6 år.
Vi har edermame haft vores op og nedture, og jeg valgte at blive separeret fra ham, på et tidspunkt. Det lykkedes os kun, at være det nogle måneder og så var vi sammen igen

Vi tror begge på, at vi bliver gamle sammen, men vil kun tiden jo vise

Anmeld

12. december 2012

naomi

o1Mutte skriver:

Hej alle sammen

Jeg kom til at tænke på jer unge forældre, der planlagde at få et barn, hvordan er det siden gået med kæresten ? Er i stadig sammen, eller gik i fra hinanden efterfølgende.

jeg fandt sammen med min nuværend mand da jeg var 14 og han 20. 4 år senere flyttede vi sammen og blev forlovet. 3 år senere (i 2010 fik vi vores sønog enter nu barn nr to Til foråret har vi været kærester i 10 år og til sommer gift i 3 

Anmeld

12. december 2012

Moar2011

vi var 22 og 24 da vi fik storm - vi gik fra hiannden for en månede siden - der skal være to til at ville et forhold 

Anmeld

12. december 2012

lisesp83

Min kæreste og jeg begyndte at komme sammen, da vi var 12 år .

Vi er idag begge 29 år, har en datter på 2.8 år og venter en lille ny, sidst i Januar

Og vi har det skønt sammen

Anmeld

12. december 2012

lisesp83

Storms-Mor skriver:

vi var 22 og 24 da vi fik storm - vi gik fra hiannden for en månede siden - der skal være to til at ville et forhold 

Anmeld

12. december 2012

Lunae

o1Mutte skriver:

Hej alle sammen

Nu ved jeg ikke hvordan du definerer unge forældre, men vi var henholdsvis 23 og 22 da vi fik vores datter. På det tidspunkt havde vi været kærester i 6 år. Vi er stadig sammen og venter en lille ny til sommer

Anmeld

12. december 2012

Hønsemor

Vi planlagde godt nok ikke at få børn, da jeg efter sigende ikke kunne..

Men vi fandt sammen kort før jeg blev 18 år, da vi havde været sammen i 3 mdr fandt vi ud af jeg var gravid, nogle dage inden vores 11 mdrs dag fødte jeg vores søn..

Nu har vi været sammen i 3 år og venter barn nr. 2, lillebror er heller ikke planlagt, men vi glæder os meget til at møde ham og til at blive en familie på 4

Anmeld

12. december 2012

B&J

jeg var 21 da vi fandt sammen min kæreste var dog 32 men vi har nu været sammen i 4år og flyttet sammen faktisk lige med det samme... og vi har daniel på 2år og 9mdr og håber da vi bliver sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.