Hej.
Jeg var 21 år, da vi fik nr 1. 22 år ved nr 2 og 27 år ved nr 3.
Min mand og jeg var kærester, da jeg var 14 år og gik i 8. klasse. Men det varede ikke længe, før der ikke var ro nok til en fast kæreste. Dog har vi været venner og rendt sammen til vi begge faldt til ro og blev kærester igen, da jeg var 19 år.
Vi er stadig sammen og har kobberbryllup næste år.
Det har dog ikke altid været nemt. Vi har kæmpet, grædt, leet og slidt for vores ægteskab, men det har været det værd. Vi er blevet slebet, så vi passer perfekt til hinanden. Vi er hver sin personlighed, men vi falder bare så godt i hak alligevel.
Set i bagspeljet skulle vi ikke have haft børn så tidligt. De to store drenge har været planlagte, men vi var slet ikke modne nok til det. Drengene har da overlevet
Men når man er ung, tror man altid man ved så meget. Og det gør man bare ikke. Alderen og modenhed gør sååå klog. Livserfaring er vigtig og det kan vi se med tiden.
Men nu har vi vores første konfirmation om 3 måneder, og vi er stadig i vores bedste alder.
Har ikke fortrudt noget, men havde jeg vidst dengang, hvad jeg ved i dag, havde jeg ventet med børn. Så havde jeg nydt tiden alene, nydt livet, ventetiden og oplevet noget mere.
VH Kloster
Anmeld