Total brøler :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

MetteMe

Maja84 skriver:

>Kan godt forstå dig

sender en krammer, og håber du alligevel formår at opretholde dit flotte snit

Tak for det  Er ved langt bedre mod her til aften. Var ved at gå helt ned i formiddags, men det ser lidt lysere ud nu (de satans hormoner spiller mig vist lidt et puds..)

Men rart med forståelse, det kan man ikke få nok af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Kløver

MetteMe skriver:

Tak for det  Er ved langt bedre mod her til aften. Var ved at gå helt ned i formiddags, men det ser lidt lysere ud nu (de satans hormoner spiller mig vist lidt et puds..)

Men rart med forståelse, det kan man ikke få nok af

Det er også en stor omvæltning, og kan godt huske i starten, hvor jeg havde det så dårligt, så kan tingene nemt blive for meget og uoverskuelige

håber alligevel du får en god eksamen mandag

Anmeld

8. januar 2011

Fru'Rugaard

MetteMe skriver:

Håber du har ret. Tak for de søde ord i hvert fald.

Jeg må jo ryste det af mig og læse videre og håbe på det bedste. Det ville bare ALDRIG have været sket for mig før jeg blev gravid... Men det nytter jo ikke noget nu. Har mest af alt lyst til at tage en syge eksamen men ved det er dumt at skyde problemerne. (ku bare håbe på min kvalme og opkast havde fortaget sig til den tid...)

Ja, jeg tror desværre ikke at der er andet at gøre
Men ik, giv op
Håber det bedste for dig

Anmeld

8. januar 2011

Pige2009

MetteMe skriver:

Ja det har du ret i det gør..

Jeg læser kommunikation og er på min BA (færdig til sommer) og dernæst skal jeg have min kandidat. Dog lige en bebs først, men efter barsel

Hvad læste du?

Jeg har en BA i engelsk og tysk erhvervssprog og en kandidatgrad i International Virksomhedskommunikation - begge fra SDU

Anmeld

8. januar 2011

MetteMe

Baagøe skriver:

Jeg har en BA i engelsk og tysk erhvervssprog og en kandidatgrad i International Virksomhedskommunikation - begge fra SDU

Spændende... Glæder mig til den dag jeg er færdig. Elsker at læse men når eksamen nærmer sig er jeg altid et nervevrag Vænner mig ALDRIG til det 

Anmeld

8. januar 2011

MetteMe

Fru'Rugaard skriver:

Ja, jeg tror desværre ikke at der er andet at gøre
Men ik, giv op
Håber det bedste for dig

Tak skal du have.

Jeg læser og læser så kan jeg jo ikke rigtig gøre andet Så må det gå som det nu engang gør

Anmeld

8. januar 2011

Pige2009

MetteMe skriver:

Spændende... Glæder mig til den dag jeg er færdig. Elsker at læse men når eksamen nærmer sig er jeg altid et nervevrag Vænner mig ALDRIG til det 

Jeg havde det på nøjagtig samme måde! Så er man lidt tabt for omverdenen og min familie og daværende kæreste hadede det, for jeg var altid helt oppe på stikkerne

Anmeld

8. januar 2011

MetteMe

Baagøe skriver:

Jeg havde det på nøjagtig samme måde! Så er man lidt tabt for omverdenen og min familie og daværende kæreste hadede det, for jeg var altid helt oppe på stikkerne

Netop! Man føler hele ens verden KUN drejer sig om den dag hvor man skal op. Det dumme er at jeg oftest siger bagefter " ej, det er jo egentlig ikke så slemt når det kommer til stykket... det må jeg huske næste gang" Og hver gang er harddisken slettet for disse informationer 

Anmeld

8. januar 2011

Fru'Rugaard

MetteMe skriver:

Tak skal du have.

Jeg læser og læser så kan jeg jo ikke rigtig gøre andet Så må det gå som det nu engang gør

Ja, det må det jo
for dig

Anmeld

9. januar 2011

Pige2009

MetteMe skriver:

Netop! Man føler hele ens verden KUN drejer sig om den dag hvor man skal op. Det dumme er at jeg oftest siger bagefter " ej, det er jo egentlig ikke så slemt når det kommer til stykket... det må jeg huske næste gang" Og hver gang er harddisken slettet for disse informationer 

Ja, jeg kan kun give dig ret. Man bliver vildt egoistisk også. Men godt, at eksamener ikke varer evigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.