Total brøler :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.734 visninger
39 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

MetteMe

Jeg er gravid i 10. uge og lykkelig for det. Igår var vi til den første skanning og så vores lille pus for første gang. Kæmpe oplevelse!

Om det er den oplevelse eller det faktum at jeg kaster op hele tiden og derfor ikke er mig selv, ved jeg ikke... Men idag missede jeg vores "spørgetime", med vejleder på uni, inden eksamen som er på MANDAG!!! Har været SÅ dårlig her til morgen at jeg ikke har skænket det så meget som en enkelt tanke og ti øren falder først for mig da en fra min gruppe skriver for at høre hvad lokale det er i. Er i forvejen mega nervøs, og det her hjælper ikke på det  Er så ked af at gå glip af de sidste råd, og selvom hende fra min gruppe ringer når mødet er slut, og giver mig en update, så er det bare så modstridende med hvordan jeg er som menneske/studerende. Mit snit ligger på 11 og det ville jeg gerne opretholde, min mavefornemmelse siger mig at det ryger godt ned nu! Har ikke mit vanlige drive efter graviditets generne har overtaget min verden...

Ville ikke noget med mit indlæg. Er bare rigtig ked... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

dorthemus

Øv det kan jeg godt forstå, at du er ærgelig over

på en god eksamen alligevel

Anmeld

7. januar 2011

Fru'Rugaard

Åhh puha søde
Sån er det altså bare nogen gange med den gravíditet, man er ikke sig selv. der sker så meget med kroppen, at det næsten ikke er til at forstå- men der kommer jo noget godt ud af det, men det skal selvfølgelig ikke ødelægge din udd. men jeg tror helt sikkert at du nok skal klarer det selvom du missede det møde, efter hva du skriver - det er hårdt at være gravid nogle gange, og det kan man desværre ikke lave om på

Anmeld

7. januar 2011

MetteMe

dorthemus skriver:

Øv det kan jeg godt forstå, at du er ærgelig over

på en god eksamen alligevel

Tak for det

Anmeld

7. januar 2011

Sofia

Jeg vil bare lige sige, at jeg tror det er helt normalt at eksamensfliden, om man så kan sige, forsvinder når man er gravid. Jeg læser også selv på Uni og kan konstatere jeg slet ikke har sammen energi eller udholdenhed i forhold til mine eksaminer nu, hvor jeg er gravid. Vi må bare gøre det så godt vi kan og tænke på at det er med god grund vi ikke kan læse nonstop som vi plejer! Held og lykke

Anmeld

7. januar 2011

MetteMe

Fru'Rugaard skriver:

Åhh puha søde
Sån er det altså bare nogen gange med den gravíditet, man er ikke sig selv. der sker så meget med kroppen, at det næsten ikke er til at forstå- men der kommer jo noget godt ud af det, men det skal selvfølgelig ikke ødelægge din udd. men jeg tror helt sikkert at du nok skal klarer det selvom du missede det møde, efter hva du skriver - det er hårdt at være gravid nogle gange, og det kan man desværre ikke lave om på

Håber du har ret. Tak for de søde ord i hvert fald.

Jeg må jo ryste det af mig og læse videre og håbe på det bedste. Det ville bare ALDRIG have været sket for mig før jeg blev gravid... Men det nytter jo ikke noget nu. Har mest af alt lyst til at tage en syge eksamen men ved det er dumt at skyde problemerne. (ku bare håbe på min kvalme og opkast havde fortaget sig til den tid...)

Anmeld

7. januar 2011

SussieThyssen

MetteMe skriver:

Jeg er gravid i 10. uge og lykkelig for det. Igår var vi til den første skanning og så vores lille pus for første gang. Kæmpe oplevelse!

Om det er den oplevelse eller det faktum at jeg kaster op hele tiden og derfor ikke er mig selv, ved jeg ikke... Men idag missede jeg vores "spørgetime", med vejleder på uni, inden eksamen som er på MANDAG!!! Har været SÅ dårlig her til morgen at jeg ikke har skænket det så meget som en enkelt tanke og ti øren falder først for mig da en fra min gruppe skriver for at høre hvad lokale det er i. Er i forvejen mega nervøs, og det her hjælper ikke på det  Er så ked af at gå glip af de sidste råd, og selvom hende fra min gruppe ringer når mødet er slut, og giver mig en update, så er det bare så modstridende med hvordan jeg er som menneske/studerende. Mit snit ligger på 11 og det ville jeg gerne opretholde, min mavefornemmelse siger mig at det ryger godt ned nu! Har ikke mit vanlige drive efter graviditets generne har overtaget min verden...

Nååhh..trøste.
Kan ikke sige så meget.
Det er de ting man kan ryge ind i som studerende, når man vælger at blive gravid, eller hvis man har arbejde.
Du må tage tingene som de kommer, og vil håbe, at det efterhånden klinger af for dig, nu hvor du nærmer dig 12. uge.
Men et stort knus skal du have.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. januar 2011

MetteMe

SussieThyssen skriver:

Nååhh..trøste.
Kan ikke sige så meget.
Det er de ting man kan ryge ind i som studerende, når man vælger at blive gravid, eller hvis man har arbejde.
Du må tage tingene som de kommer, og vil håbe, at det efterhånden klinger af for dig, nu hvor du nærmer dig 12. uge.
Men et stort knus skal du have.

Kærligst
Sussie

Tak Sussie! Dejligt med lidt trøst. Må også bare tage det som det kommer, men det er svært når man har høje ambitioner og man så må skrue sine forventninger ned...

Ak ja...

Anmeld

7. januar 2011

Janni.

MetteMe skriver:

Puha kender godt det med nervøsitet før eksamen. Det led jeg rigtig meget af.. Håber du får styr på nerverne, det er virkelig noget møg med alle de nerver 

Stor krammer til dig, håber det går dig godt 

Anmeld

7. januar 2011

MetteMe

Buito skriver:

Puha kender godt det med nervøsitet før eksamen. Det led jeg rigtig meget af.. Håber du får styr på nerverne, det er virkelig noget møg med alle de nerver 

Stor krammer til dig, håber det går dig godt 

Ja det er djævlens værk de eksaminer! 

Men tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.