Total brøler :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.734 visninger
39 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

MetteMe

Jeg er gravid i 10. uge og lykkelig for det. Igår var vi til den første skanning og så vores lille pus for første gang. Kæmpe oplevelse!

Om det er den oplevelse eller det faktum at jeg kaster op hele tiden og derfor ikke er mig selv, ved jeg ikke... Men idag missede jeg vores "spørgetime", med vejleder på uni, inden eksamen som er på MANDAG!!! Har været SÅ dårlig her til morgen at jeg ikke har skænket det så meget som en enkelt tanke og ti øren falder først for mig da en fra min gruppe skriver for at høre hvad lokale det er i. Er i forvejen mega nervøs, og det her hjælper ikke på det  Er så ked af at gå glip af de sidste råd, og selvom hende fra min gruppe ringer når mødet er slut, og giver mig en update, så er det bare så modstridende med hvordan jeg er som menneske/studerende. Mit snit ligger på 11 og det ville jeg gerne opretholde, min mavefornemmelse siger mig at det ryger godt ned nu! Har ikke mit vanlige drive efter graviditets generne har overtaget min verden...

Ville ikke noget med mit indlæg. Er bare rigtig ked... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

dorthemus

Øv det kan jeg godt forstå, at du er ærgelig over

på en god eksamen alligevel

Anmeld

7. januar 2011

Fru'Rugaard

Åhh puha søde
Sån er det altså bare nogen gange med den gravíditet, man er ikke sig selv. der sker så meget med kroppen, at det næsten ikke er til at forstå- men der kommer jo noget godt ud af det, men det skal selvfølgelig ikke ødelægge din udd. men jeg tror helt sikkert at du nok skal klarer det selvom du missede det møde, efter hva du skriver - det er hårdt at være gravid nogle gange, og det kan man desværre ikke lave om på

Anmeld

7. januar 2011

MetteMe

dorthemus skriver:

Øv det kan jeg godt forstå, at du er ærgelig over

på en god eksamen alligevel

Tak for det