Total brøler :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

NessaXenia

KÆMPE  til dig, kender det godt det med at have høje forventninger til sig selv. jeg måtte selv erkende at jeg måtte stoppe på drømme udd. pga af graviditeten var imod mig og udd. pt.

Men jeg er sikker på du klare det hele så flot på mandag og du  opretholder selvfølgelig dit super flotte gennemsnit, ingen tvivl om det   

God weekend til dig og din lille spir

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

MetteMe

Nina Sophia skriver:

KÆMPE  til dig, kender det godt det med at have høje forventninger til sig selv. jeg måtte selv erkende at jeg måtte stoppe på drømme udd. pga af graviditeten var imod mig og udd. pt.

Men jeg er sikker på du klare det hele så flot på mandag og du  opretholder selvfølgelig dit super flotte gennemsnit, ingen tvivl om det   

God weekend til dig og din lille spir

Tusind tak for de søde ord

Det hjælper at høre lidt opmuntring fra nogle der kender til det. For min egen skyld vil jeg forsøge at skrue mine forventninger ned så ikke min verden brister hvis det skulle gå mindre godt... Vi må se

Du og din lille må også have en rigtig god weekend. (min står vist nok i bøgernes tegn)

Anmeld

7. januar 2011

NessaXenia

MetteMe skriver:

Tusind tak for de søde ord

Det hjælper at høre lidt opmuntring fra nogle der kender til det. For min egen skyld vil jeg forsøge at skrue mine forventninger ned så ikke min verden brister hvis det skulle gå mindre godt... Vi må se

Du og din lille må også have en rigtig god weekend. (min står vist nok i bøgernes tegn)

velbekommen

hvis det hjælper, jeg skal ordne hus..

Anmeld

7. januar 2011

MetteMe

Nina Sophia skriver:

velbekommen

hvis det hjælper, jeg skal ordne hus..

Vil gerne bytte!?

Anmeld

7. januar 2011

NessaXenia

MetteMe skriver:

Vil gerne bytte!?

tænkte det godt

Anmeld

7. januar 2011

MetteMe

Nina Sophia skriver:

tænkte det godt

Jeg er frisk, du siger bare til 

-Men eller så god fornøjelse med det huslige søde

Anmeld

7. januar 2011

NessaXenia

MetteMe skriver:

Jeg er frisk, du siger bare til 

-Men eller så god fornøjelse med det huslige søde

skal jeg nok

tak og lige måde søde

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

MetteMe skriver:

Jeg er gravid i 10. uge og lykkelig for det. Igår var vi til den første skanning og så vores lille pus for første gang. Kæmpe oplevelse!

Om det er den oplevelse eller det faktum at jeg kaster op hele tiden og derfor ikke er mig selv, ved jeg ikke... Men idag missede jeg vores "spørgetime", med vejleder på uni, inden eksamen som er på MANDAG!!! Har været SÅ dårlig her til morgen at jeg ikke har skænket det så meget som en enkelt tanke og ti øren falder først for mig da en fra min gruppe skriver for at høre hvad lokale det er i. Er i forvejen mega nervøs, og det her hjælper ikke på det  Er så ked af at gå glip af de sidste råd, og selvom hende fra min gruppe ringer når mødet er slut, og giver mig en update, så er det bare så modstridende med hvordan jeg er som menneske/srende. Mit snit ligger på 11 og det ville jeg gerne opretholde, min mavefornemmelse siger mig at det ryger godt ned nu! Har ikke mit vanlige drive efter graviditets generne har overtaget min verden...

Ville ikke noget med mit indlæg. Er bare rigtig ked... 

Bare få eksamen overstået. Jeg er selv uddannet på SDU og ikke en eneste gang, har jeg været udsat for, at nogen virksomheder har bedt mig om at sende karakterer med! De gider simpelthen ikke læse det

Held og lykke med eksamen

Anmeld

7. januar 2011

MetteMe

Baagøe skriver:

Bare få eksamen overstået. Jeg er selv uddannet på SDU og ikke en eneste gang, har jeg været udsat for, at nogen virksomheder har bedt mig om at sende karakterer med! De gider simpelthen ikke læse det

Held og lykke med eksamen

Jeg ved det godt. Det er mere mit eget ego der ikke helt kan klare tanken om at få "lave" karakterer.

Men tak for dit synspunkt i hvert fald Det er rart at høre!

Go weekend

Anmeld

7. januar 2011

Stald

MetteMe skriver:

Jeg er gravid i 10. uge og lykkelig for det. Igår var vi til den første skanning og så vores lille pus for første gang. Kæmpe oplevelse!

Om det er den oplevelse eller det faktum at jeg kaster op hele tiden og derfor ikke er mig selv, ved jeg ikke... Men idag missede jeg vores "spørgetime", med vejleder på uni, inden eksamen som er på MANDAG!!! Har været SÅ dårlig her til morgen at jeg ikke har skænket det så meget som en enkelt tanke og ti øren falder først for mig da en fra min gruppe skriver for at høre hvad lokale det er i. Er i forvejen mega nervøs, og det her hjælper ikke på det  Er så ked af at gå glip af de sidste råd, og selvom hende fra min gruppe ringer når mødet er slut, og giver mig en update, så er det bare så modstridende med hvordan jeg er som menneske/studerende. Mit snit ligger på 11 og det ville jeg gerne opretholde, min mavefornemmelse siger mig at det ryger godt ned nu! Har ikke mit vanlige drive efter graviditets generne har overtaget min verden...

Ville ikke noget med mit indlæg. Er bare rigtig ked... 

øv kan godt forstå det trælst.. men held og lykke med eksamen  fingre for dig/jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.