Total brøler :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

MetteMe

Nókkvadis skriver:

øv kan godt forstå det trælst.. men held og lykke med eksamen  fingre for dig/jer

Tusind tak

Det er solo eksamen, så der er ekstra pres på... Hen heldigvis var vejleder ikke til megen hjælp, så gik vist ikke glip af det store. Det er jo altid noget

Go weekend!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Stald

MetteMe skriver:

Tusind tak

Det er solo eksamen, så der er ekstra pres på... Hen heldigvis var vejleder ikke til megen hjælp, så gik vist ikke glip af det store. Det er jo altid noget

Go weekend!

god weekend til dig også

Anmeld

7. januar 2011

Holbæktrunten

for dig!!!

Anmeld

7. januar 2011

MetteMe

Holbæktrunten skriver:

for dig!!!

Tak

Dejligt med de mange -Tager imod alle dem jeg kan få

Go weekend

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

MetteMe skriver:

Jeg ved det godt. Det er mere mit eget ego der ikke helt kan klare tanken om at få "lave" karakterer.

Men tak for dit synspunkt i hvert fald Det er rart at høre!

Go weekend

Jeg kender godt det med egoet Man bliver hurtigt forfængelig, når man er vant til høje karakterer og det misforståes ofte af andre...

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

MetteMe skriver:

Jeg ved det godt. Det er mere mit eget ego der ikke helt kan klare tanken om at få "lave" karakterer.

Men tak for dit synspunkt i hvert fald Det er rart at høre!

Go weekend

Jeg kender godt det med egoet Man bliver hurtigt forfængelig, når man er vant til høje karakterer og det misforståes ofte af andre...

Anmeld

7. januar 2011

MetteMe

Baagøe skriver:

Lige præcis. Plus det også forventes af andre at man opretholder samme standart... Sådan er det

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

MetteMe skriver:

Lige præcis. Plus det også forventes af andre at man opretholder samme standart... Sådan er det

Ja, det bider desværre os selv bagi. Men jeg synes nu at at det er godt at have ambitioner Hvad srer du og hvor langt er du?

Anmeld

7. januar 2011

MetteMe

Baagøe skriver:

Ja, det bider desværre os selv bagi. Men jeg synes nu at at det er godt at have ambitioner Hvad srer du og hvor langt er du?

Ja det har du ret i det gør..

Jeg læser kommunikation og er på min BA (færdig til sommer) og dernæst skal jeg have min kandidat. Dog lige en bebs først, men efter barsel

Hvad læste du?

Anmeld

7. januar 2011

Kløver

MetteMe skriver:

Jeg er gravid i 10. uge og lykkelig for det. Igår var vi til den første skanning og så vores lille pus for første gang. Kæmpe oplevelse!

Om det er den oplevelse eller det faktum at jeg kaster op hele tiden og derfor ikke er mig selv, ved jeg ikke... Men idag missede jeg vores "spørgetime", med vejleder på uni, inden eksamen som er på MANDAG!!! Har været SÅ dårlig her til morgen at jeg ikke har skænket det så meget som en enkelt tanke og ti øren falder først for mig da en fra min gruppe skriver for at høre hvad lokale det er i. Er i forvejen mega nervøs, og det her hjælper ikke på det  Er så ked af at gå glip af de sidste råd, og selvom hende fra min gruppe ringer når mødet er slut, og giver mig en update, så er det bare så modstridende med hvordan jeg er som menneske/studerende. Mit snit ligger på 11 og det ville jeg gerne opretholde, min mavefornemmelse siger mig at det ryger godt ned nu! Har ikke mit vanlige drive efter graviditets generne har overtaget min verden...

Ville ikke noget med mit indlæg. Er bare rigtig ked... 

>Kan godt forstå dig

sender en krammer, og håber du alligevel formår at opretholde dit flotte snit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.