Hej.
Jeg synes faktisk mit liv har udartet sig meget bedre, end jeg havde drømt om.
Jeg kommer fra en håndværkerfamilie og det var vigtigt "are" at få sig en uddannelse. Lige meget hvad man lavede, bare man arbejdede og havde en udd. Mine forældre har ingen krav ell forventninger til mig (ell min lillebror). Vi er opdraget meget frit og skulle nærmest selv finde ud af alt selv. Det var lidt som: "har du lavet lektier? Ja. Fint". Ingen tjekkede det ell virkede interesseret, for det hele var bare fint nok.
Jeg drømte om at komme i butik, som min mor var uddannet som. Mit store mål i livet var at blive gift og få 2 børn. En dreng og en pige.
Jeg bliv udlært i butik, blev kærester med min barndomskæreste og fik en dreng som 21 årig. Skulle så åbenbart hurtigt have et barn mere, fo der kom pigen jo.......... Fik dreng nr 2 som 22 årig. Den var lidt svær for mig... Men blev gift som 22 årig. fik nr 3 dreng som 27 årig - og en HEL del mere moden!!
Status er, at jeg faktisk fik mere end jeg drømte om.... Jeg blev gift med min fantastiske barndomskæreste og næste år har vi kobberbryllup. Vi har hele 3 drenge sammen og vi har alle drømme, ambitioner og håb for vores liv. Jeg har hele 3 uddannelser. Jeg tod ssh udd og lige bagefter ssa udd, som jeg er meget glad for.
Mine drenge er velfungerendeog dygtige i skolen. De er glade og har drømme om fremtiden. Mit ægteskab er der kæmpet for til tider, men kærligheden er der stadig. Min mand kan stadig give mig sug i maven, når jeg kigger på ham. Og jeg har stadig drømme om at udd mig videre.
Så ja mit liv blev mere end jeg havde drømt om 
Anmeld