Blev i det i drømte om ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.480 visninger
36 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Diana2013

har sat og læst lidt her på nettet, og så kom der en side blev i det i drømte om?

Så kom sådan til at fundere over tingene, jeg er næsten blevet det jeg drømte om, at arbejde med mennesker, men har dog ikke nået målet endnu, men jeg drømmer stadig hihi. Tingene er måske ikke sket sådan som jeg havde håbet. Men så har jeg jo bare fået de erfaringer. Så sidder jeg også og tænker på,. Blev det som i drømte om det med at få børn?? Håber der er mange der svare ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Lone Jakobsen

uhh ja jeg starter lige om lidt med det jeg har drømt allermest om, og jeg glæder mig rigtigt meget

Anmeld

6. januar 2011

Diana2013

nutche skriver:

uhh ja jeg starter lige om lidt med det jeg har drømt allermest om, og jeg glæder mig rigtigt meget

Dejligt Hvad så det med at få børn, var det som du drømte om, eller er det bedre/værre  

Anmeld

6. januar 2011

Mi

Jeg ville være pædagog, det blev jeg.

Nu er jeg hjemmegående, det er også fordi jeg gerne vil.

Jeg har altid drømt om børn, mand og hus. Vi skulle meget igennem, før børnene kom, men nu har jeg mand, hus og tre børn.

Jeg drømte om at være selvstændig, nu har jeg en lille internetbutik.

Jeg følger mine drømme, for livet er for kort til andet.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

6. januar 2011

oo

ja, jeg er litterat...studerende til litterat

Anmeld

6. januar 2011

Lone Jakobsen

DianaBaastrup skriver:

Dejligt Hvad så det med at få børn, var det som du drømte om, eller er det bedre/værre  

det nåede jeg ikke at ha nogen forventninger om (blev mor første gang som 20 årig) men må indrømmer at den kærlighed man føler til sine børn, til stadighed kan slå benene væk under mig. 

Anmeld

6. januar 2011

LotteGabriella

nej blev ikke det jeg drømte om...ville ha' været semultantolk, men da jeg havde været i gang med uddannelsen til korrespóndent i 3 mdr., hoppede jeg fra..det var for kedeligt synes jeg, men der var ingen vej uden om den del

hmm jaaa, nu har jeg så ikke drømt så meget om det (tænkt så meget på det), eller hvad man siger

Daniella var ikke planlagt, så har ikke haft alle de tanker mv. inden graviditeten

Under graviditeten tænkte jeg mest på, hvordan hun kom til at se ud og hvilken personlighed hun ville få mv., ikke specielt meget på hvordan livet ville blive med et barn, var meget afslappet på det punkt

Jeg (vi) har bare taget en dag ad gangen og det er gået rigtig godt, jeg klager ikke i hvert fald

Anmeld

6. januar 2011

Miamaja

sjovt emne. Jeg snakkede med min barndomsveninde fra dk om netop det en gang, og hun sagde til mig at det overhovedet ikke kom bag paa hende at jeg var bosat i USA, og havde adopteret for det var lige det der var drommen da vi var smaa (havde jeg heelt glemt selv). Jo, og saa blive pop stjerne a la Whitney Houston og blive gift med Brad Pitt! Men nu vil jeg altsaa ikke vaere Whitney laengere (efter alle hendes stoffer host host) og jeg er jo allerede gift, men Hr. Pitt kunne stadigvaek blive en mulig elsker( oh, hvis han altsaa forelskede sig i mig). Ja, nogle ting bliver vel ved drommene 

Anmeld

6. januar 2011

Sofia

Jeg har ikke nået mit mål endnu, men jeg har altid drømt om at blive jurist, og jeg nærmer mig kraftigt målet. GLÆDER MIG! Har en gammel opgave fra 9. klasse liggende hvor jeg beskriver mine fremtidsdrømme, den er sjov at læse, jeg skriver blandt andet om jura-dømmen

Anmeld

6. januar 2011

Miamaja

Sofia skriver:

Jeg har ikke nået mit mål endnu, men jeg har altid drømt om at blive jurist, og jeg nærmer mig kraftigt målet. GLÆDER MIG! Har en gammel opgave fra 9. klasse liggende hvor jeg beskriver mine fremtidsdrømme, den er sjov at læse, jeg skriver blandt andet om jura-dømmen

Ihh DET er ogsaa bare FLOT klaret. Min mand arbejder indenfor det og det er utroligt intellektuelt kraevende stof at skulle igennem!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.