Blev i det i drømte om ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Carina1977

Nej jeg blev ikke det jeg drømte om, men man kan jo heller aldrig spå om fremtiden. Det er ikke altid ens drømme stemmer overens med det, der senere kommer til at ske i ens liv.

Men jeg har da fået opfyldt en drøm, og det var da jeg fik min søn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Da jeg var lille drømte jeg om at sidde som sekretær på et kontor for vigtige mennesker (tihi dengang var det i mit hovede advokater da det også var det min storesøs arbejdede med)...

Jeg er uddannet med administration, har haft lidt "arbejde" under uddannelsen indenfor forskellige firmaer men ingen af dem ønskede mig når der skulle skrives kontrakt på restlære...

Jeg har altid drømt om at være den der forsørgede familien, mand, hus og børn.. gerne en 2-3 stykker faktisk...

Jeg har en vidunderlig kæreste men pga han er på kontanthjælp har vi ikke råd til at blive gift for så mister vi flere penge...

Da vi begge er uden job er huset heller ikke en mulighed men jeg har også fundet udaf at det ikke er størrelsen på vores hjem der betyder noget men de minder og glæder vi har sammen deri...

En dag når der er kommet ro på det hele igen vil jeg gerne have kærestens efternavn uden vi bliver gift...

Børn, tja håber på der er en i maven lige nu men er ikke sikker endnu og tests er for dyre lige pt, lægen bor midt i byen og i det her snevejr er det næsten umuligt at komme rundt...

Anmeld

6. januar 2011

Anette&Sophia

Da jeg var yngre, drømte jeg først om fremmest om at blive noget med heste ( tidligere meget stor hestefreak! ) - men så stoppede jeg med at ride, og blev mere tøset, så var drømmen at blive frisør eller kosmetiker. Den drøm smadrede en rygskade fra en rideulykke. ( den blev først opdaget 6 år efter ) - nu drømmer jeg om at hjælpe unge mennesker der har været igennem det samme som jeg, og den drøm er jeg i fuld gang med at fuldføre. Afslutter HF til sommer, så skal jeg så forhåbentlig på barsel og derefter på pædagogseminariet.

hvad angår familie, har jeg altid gerne ville være ung mor / yngre end den "normale" graviditets alder. ( der hvor de fleste nu får børn osv ) jeg har altid drømt om at blive "selvstændig" på hjemmefronten hurtigt, altså sådan noget med at få sit eget ( VVV - villa, volvo og vovhund ) og det kan man sige jeg har nu; er forlovet med ulrik på 26, som har eget hus på ligeknap 200 kvm, en dejlig langhåret hund, som der skal støvsuges efter 3 gange daglig, og så den gode gamle kadett fra 1979, også kaldet Tovepigen.  hihi. spas og løjer, det skal der til.

Anmeld

6. januar 2011

Rosa

Ja - jeg har altid drømt om at fortælle andre mennesker hvad der er galt med dem og hvordan de skal tænke og få penge for det - og nu er jeg snart færdig som psykolog 

Anmeld

7. januar 2011

Anette&Sophia

Rosa skriver:

Ja - jeg har altid drømt om at fortælle andre mennesker hvad der er galt med dem og hvordan de skal tænke og få penge for det - og nu er jeg snart færdig som psykolog 

haha.  iorden sagt

Anmeld

7. januar 2011

Becks

Uh jeg havde mange drømme som barn..
Ville være arkæolog, pædagog, journalist og jordemoder! Blev ingen af delene. Jeg er uddannet social og sundhedshjælper. Og når jeg ser frem ad, så er det drømmejobbet for mig. Elsker de gamle, elsker at hjælpe dem i hverdagen, få dem til og smile - Bare være der for dem!!

En anden stor drøm jeg havde, var at finde kærligheden, føde 7 børn og adoptere den 8. Den er ikke gået i opfyldelse, og det gør den heller ikke.. Nu ville min drøm være bare, at få én!

Anmeld

7. januar 2011

Rosa

anetteb skriver:

haha.  iorden sagt

Anmeld

7. januar 2011

Dansker i England

Nej, mit liv er overhovedet ikke, som jeg havde forestillet mig, det skulle blive.

Har altid villet bo i udlandet, så den drøm er opfyldt

Jeg havde dog aldrig forestillet mig at være 28 år, fraskilt og alenemor uden en far til barnet - men jeg priser mig lykkelig for min lille pige hver dag, og hun ER min drøm nu.

Jeg havde mange forskellige drømme, da jeg var yngre ang job, og jeg er stadig ikke færdig med at drømme om, hvad jeg vil være "når jeg bliver stor" lol. At åbne mine butikker og bygge dem op til, hvad de er i dag, er ting, jeg er rigtig stolt af, men jeg føler også, det er tid til at komme videre nu - og jeg har fundet mit næste "projekt", som nok kommer ret tæt på, hvad jeg altid har villet gøre.

Så alt i alt et anderledes liv fra mine yngre drømme

Anmeld

7. januar 2011

Miamaja

Tutter skriver:

Uh jeg havde mange drømme som barn..
Ville være arkæolog, pædagog, journalist og jordemoder! Blev ingen af delene. Jeg er uddannet social og sundhedshjælper. Og når jeg ser frem ad, så er det drømmejobbet for mig. Elsker de gamle, elsker at hjælpe dem i hverdagen, få dem til og smile - Bare være der for dem!!

En anden stor drøm jeg havde, var at finde kærligheden, føde 7 børn og adoptere den 8. Den er ikke gået i opfyldelse, og det gør den heller ikke.. Nu ville min drøm være bare, at få én!

SKONT nyt haar du har faaet. riiigtig laekker farve som klaer dig saa flot!!!

Anmeld

8. januar 2011

Becks

Miamaja skriver:

SKONT nyt haar du har faaet. riiigtig laekker farve som klaer dig saa flot!!!

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.