Mine drømme har udviklet sig hele livet. Så nej - det kan jeg ikke rigtig sige, at jeg blev. Og dog.
Jeg er lige der hvor jeg gerne vil være.
Men jeg er ikke en boheme musiker-kunstner-skribent, med en lejlighed i KBH K postnummer... Det var den første drøm. Den første store drøm.
Men mine drømme udviklede sig og ændrede sig. De første mange mange år, var der absolut ingen børn i mine drømme.
En morgen vågnede jeg op og var FÆRDIG med KBH. Vi købte et hus på landet, ved vandet og skoven
Drømmen blev til en skøn lille vikingepige... Vi fik 2 
Drømmen gik fra at underholde mennesker og være kendt, til at hjælpe mennesker og være nørd...
Og ja - jeg har nået mine drømme. Men jeg vidste bare ikke hvad jeg drømte om.
Nu er min drøm at komme til at sidde i byrådet om ca 10 års tid... Når mine børn er så store, at jeg godt kan tage til aftenmøder nogengange om ugen...
Og om det med at være mor, er som jeg drømte om. - Så er det umuligt og svare på. For jeg drømte ikke om at blive mor, før ca 1 mrd før jeg blev gravid med Idun. Jeg havde INGEN forstand på børn. Havde aldrig været sammen med børn og havde intet forhold til børn. Og slet ikke til moderskabet. Men det kom til mig og er så meget bedre end jeg nogensinde kunne drømme om 
Så nej, jeg har ikke nået mine drømme, for jeg vidste ikke jeg drømte om det
Men der hvor jeg nåede til, og når videre fra - er et godt sted. 
Anmeld